Soooliga dagar



Ja, vart ska man börja? Inget speciellt har hänt. Solen skiner som aldrig förr.
Jag jobbade dag lördag och söndag så i söndags efter jobbet blev det grillning med Viktor och Jonas.





Just ja, Lördagkväll efter jobbet drog jag hem, tog en dusch och for till Hence där Joel, Johan, Jonas, Viktor och förstås Henric var. Dom hade badat tunna och grillat. Därefter skjutsade jag Jonas, Johan och Hence till en fest och jag for hem och umgicks med Viktor.

Då kom vi på att vi skulle tvätta bilen och dra på Pitecrusing. Jonas ville att vi skulle hämta upp honom om vi skulle fara så Joel kom hit och vi tre for och hämtade Jonas. Därefter bar det av mot Piteå. Riktigt trevligt var det att snacka skit och åka runt och kolla in anna merca freaks. Varför måste alla Merca ägare ha folk som sitter ut från fönstrena i bilen? Självklart var det BARA dom som hade så. Jälla, raggers! =)

Det var riktigt kul eftersom Viktor har polisradio i sin bil och helt plötsligt så blir de massa babbel om att det är en rattfull kille som parkerade bakom "Kalles" och vi passerar precis där då poliserna jagar honom och ropar ut hans signalemet så vi alla fyra såg EXAKT vem snubben var.

Därefter drog vi på Max och tog med nån tjej som skulle till Boden.
(nån kompis till en kompis...typ)
___________________________________________________________________________

I måndags for Jonas med Joel upp till Kalix och jag var till Helena och Mats lokal och "hjälpte till". Jag sa min åsikt och försökte hjälpa till att räkna lite mått osv. till hyllor som ska upp. Där efter drog vi till Beijer och fixade några lister. Helena skjutsade mig till Stefans företag där jag fick låna transportern och for till Luleå med Jonas då dom kommit hem och hämtade min soffa hos brorsan som skulle till Helenas lokal.

I veckan jobbar jag kväll (tis-tors) och Jonas natt (mån-tors) så vi sover halva dagarna och är uppe hela nätterna.
Jag borde kanske ta och sova iaf men nu är det sååååå jävla varmt i lägenheten. Borde skaffa hit AC. Det är olidligt under natten. Vi vaknar upp dyng blöt i svett trots att vi sover utan täcke och har takfläkt. Vår lägenhet är SJUKT varm. Just nu står termometern på 28 C° men då är altandörren öppen och termometern är precis vid dörren, så det är säkert 34 C° inne i sovrummet.



Kommentarer
Postat av: Helena

Ja vi är väldigt tacksamma för din hjälp! =) Nu har vi köpt all material till hyllorna och alla reglar utom en är på plats. =)

Idag ska vi fortsätta med det och göra lite aktiva grejer på nätet, beställa dator och kassa å sånt. Om vi får igång internet alltså :P

Jag hoppas jag slipper febern. =/



KRAM

2010-05-20 @ 09:03:09
URL: http://njut.bloggplatsen.se
Postat av: Karolina

Hej



Det känns lite fel att du använder mitt motto. Så jag vill gärna att du tar bort det. Ser att du inte gjort det. Trodde du förstod det att min tidigare kommentar.

2010-05-24 @ 19:53:24
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0