Igår var vi flitiga...


Eftersom Jonas och Robert jobbade igår så tog jag med Linda till stan och där tvättade vi bilen. Den var grymt skitig sen vi åkt till och från Enköping. Titta så fin den blev!



Efter det for vi på Ming och åt mat. Linda är ju från Umeå så jag fick visa henne vårt fina Boden.
När vi hade varit där for vi ut till mamma och lämnade kompostpåsar och så fick hon mina jenas som hon tycker så mycket om. Hon var finare i dom och anväde dom mer än mig så...

Hon var inte hemma så vi for till dollarstore och shoppade lite istället. Där hittade vi ramar som vi köpte och fick fara förbi coop och köpa fotopapper och sen drog vi en sväng till pappa och skrev ut massa bilder.
Det blev riktigt fint. Dock var jag tvungen att köpa spik så vi fick upp tavlan så det gjorde jag idag på biltema.

Jag fick nåt kontigt för mig igår då vi hade kommit hem och väntade på att pappa skulle komma hem.
Jag slet ut allt från skafferiet och två andra skåp som vi skulle göra om till skafferi och skafferiet till städskåp.
Vi hade ett städskåp här innan vi bytte kyl och frys men efteråt så fick inte de plats och då har vi haft städskåpet i en av garderoberna i sovrummet. Så jag gjorde ett ryck och nu är jag klar. =)

Självklart glömde jag före bilderna men här är det jag kom ihåg att jag skulle ta på iaf.


1. Före då jag kom på att jag kanske borde tagit en före bild.
2. Efter då det är klart.
3. Ena skafferiet
4. Andra skafferiet.

I första skafferiet blev jag tvungen att borra om den där magnet grejen för den var ivägen där jag ville ha hyllplanet. Så där borrade jag och även i dörren. Efter de borrade jag fast en såndär påshållargrej från Ikea på insidan av diskhodörren.

Visst har vi varit flitiga?!
(med VI menar jag mig själv, Linda tittade bara på)

Nu ska jag faktiskt ta och koka saft och ikväll blir det att se Alvin och Gänget 2!!!!
De du Johanna!!!! :P

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hörru! Sluta gorma nu, jag är ju faktiskt väldigt bra sällskap ;)

2010-03-18 @ 22:18:54
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0