Välkommen 2010



Jaha, då var det nytt år och jag ska sätta igång med att hålla mitt nyårslöfte!

Nyårsafton var kanonbra, kladdigt på golvet och mycket dans, raketer och alkohol.
Maten var jättegod och alla var glada. Vad kan man mer begära? Jag och Linus brottades i snön efter raketskjutandet och jag tror att jag stukade handleden för jag har fortfarande ont.

Jag jobbade ju nyårsdagen som alla andra på mitt jobb eftersom att vi rekordsäljer 1 Januari och det var sjukt mycket, men RIKTIGT kul. Jag stod i 4 timmar och bara packade burgare! =))

Skulle varit ledig igår och idag men självklart åkte jag på jobb i alla fall så därför har jag inte hunnit blogga förrän nu. Jag har då världens bästa kille för då jag kom hem från jobbet stod maten på bordet! Han hade gjort gratinerat fisk med citronsås! GRYMT GOTT!

Lillebror och hans kompis Rille kom förbi nyss så jag ska sätta mig och vara lite social eftersom att jag precis har blivit klar med disken! Om ett strax ska jag ta och dammsuga å skura lite mer här hemma. Känns som att golvet behöver TVÅ omgångar trots att man redan gjorde det på nyårsafton.

Gott slut och gott nytt år!!!

(ska försöka ragga upp lite bilder men jag kan inget lova)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0