Bio Freak!

Jag har varit och sett bio två gånger inom loppet av 1½ vecka nu. Det är riktigt ovanligt för att vara jag. Första bion slet jag med mig Johanna för att se New Moon IGEN och då fick Robban följa med och se den för Johanna ville att han skulle se.

Idag var jag med Johanna på stan och åt, fikade och åt igen. Har spenderat hela dagen på stan fram tills nu. (Äntligen hemma!) Så när Jonas kom och hämtade mig så ville Johanna att vi skulle följa och se "Have you heard about Morgans?" och självklart gjorde vi det efter en snabbsväng hem och byta om och lämna av Jonas bror.

Igår spenderade jag mesta tiden i garaget med Jonas för att försöka få loss avgassystemet till hans bil eftersom att de tydligen måste svetsas om för att passa nya turbon. Det var oväntat roligt faktiskt. När alls sen gick åthelvete gick jag in och gjorde mat och efter det fick Jonas låna Hences högre domkraft och då gick de bättre men då hade jag redan somnat på madrassen i vardagsrummet. Har nu äntligen plockat bort den sen Wilma var här och sov över i torsdags så jag och Jonas har sovit på den några nätter å somnat till tvn. =) Självklart har jag jobbat kvällhelgen och Jonas förmiddagshelgen så vi har inte träffats speciellt mycket men de är tur att vi har 4 dagar ledigt tillsammans efter det =)

Nu ska vi städa undan lite här hemma och sen fortsätta med Sagan om ringen filmerna som jag tvingar honom att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0