YEY, en lista för er som inte känner mig

Namn: Ida Ann Elisabeth Öhlund

Född: 2 Februari 1987

Hemstad: Boden

Ögonfärg: Bruna

Hårfärg: Brunt med ljusa slingor

Stjärntecken: Vattuman såklart!

Skostorlek: 37-38

Skor idag: Arbetsskor (?)

Mål för året: Om jag det visste

Det jag tänker när jag vaknar: Vad är klockan? eller Jag MÅSTE på toa!

Piercings: Förutom öronen så en

Tatts: Inte det men de kommer

Namn på barn: Har ju inga barn men jag har alltid tyckt om Ludvig. (Det som är lite kul med det är att Jonas heter Ludvig i mellan namn.)

Vad jag vill bli när jag blir gammal: Livsnjutare med gott om stålar

Drömjobbet: Frisör och de är ju inte så långt bort (?) måste bara få fingrarna ur röven nån gång

Favoritmat: Hur ska man kunna välja? Det beror väl vad man är sugen på för dagen? Men Sushi är ju inte helt fel, eller en stor härlig kött bit med sås.

Sport: Handboll, vad annars?

Favoritglass: Behöver jag ens säga nåt annat än Ben & Jerry's?

Favortigodis: Allt utom choklad

Favoritlåt: Det är ju också baserat på hur man känner sig och vad man är sugen på för musikstil.

Favorithelgdag: Alla lediga dag är bra dagar (?)

Favoritårstid: Sommar!!!!


Senast du...

Skrattade: Kanske 10 minuter sen

Grät: Oj då, nu är det ett tag sen i alla fall. Kanske 2 dagar sen då jag såg film med Viktor.

Kollade på film: 2 dagar sen då jag kollade film med Viktor

Var på bio: Januari. Såg New Moon en andra gång och Har du hört ryktet om Morgans?

Drog ett skämt: Hur ska jag hålla koll på senast jag gjorde det?

Sjöng en sång: Sjunger alla dagar, hela tiden, hellre än bra.


Just nu...

Ser man utanför mitt fönster: Snö, snö, snö och grannhusen.

Lyssnar jag på: Babbel från tvn i sovrummet där Jonas ligger och ser Vänner

Har jag på mig: Allt utom byxor...är på väg i duschen efter jobbet.


Har du...

Blivit kallad hora: Många gånger.Dock slog jag ner två av de killar som har kallat mig hora så passa er!

Ljugit om din ålder: Nej de tror jag väl inte?

Bråkat utan anledning: Nej, det finns alltid en anledning om man bråkar, dock brukar man glömma bort varför man egentligen började bråka.


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol: Nej men i januari en gång och inte en gång till under år 2010.

Rökt: Nej.

Shoppat: Jo, köpt underkläder och strumpbyxor på lindex för presentkortet jag fick då jag fyllde år.

Skejtat: NEJ

Bakat: Ja men de är ju klart. Bakade den 1 februari med Johanna. (man har ju fyllt år ju)

Motionerat: Nej men de kanske vore nåt..?

Solat: Nej inte denna månad men i januari tvingare Johanna me mig...

Haft sex: Vad är det för fråga? Vet ni inte vem jag är? Svaret är ju SJÄLVKLART!! Det går inte att leva utan sex.

Pussats med någon: Det är ju också självklart. Sex innebär ju närhet och kyssar också

Pratat i telefonen i mer än 60 min: Nej det var riktigt länge sen.


Vem...

Kan du lita på: Min familj, men de är ju ett måste nästan. Jonas, Johanna och Viktor ni är de jag litar på till 110%

Vet allt om dig: Det är väl dessa tre nämnda ovan, fast nog finns de saker Viktor vet som Johanna inte vet osv. Så dom tre sammalagt vet allt om mig.

Längtar du efter: Barn, hus och mina kusiner som bor långt bort som man inte träffar så ofta. Dock längtar man ju efter Jonas trots att han oftast bara är på jobbet.

 


Det här var allt för mig. Hoppas ni lärde känna mig lite bättre...Nu jävlar kom Jonas och tyckte att jag skulle komma till sängen, men icket det icket. Först duscha ochsen så kommer jag och kryper ner med honom om han har tur.

 


Namn: Helena (Hellen, Hotlena, Atchi,) Holmlund

Född: 3 Januari 1983

Hemstad: Boden

Ögonfärg: Bruna och vackra ;)

Hårfärg: Tråkigt nog är det brun just nu, men det ändra ju hela tiden. Några färger jag har haft är svart, blond, vit, rosa, lila, röd, grön, blå, orange, silver. Och ofta då blandat så det är flera än en samtidigt.

Stjärntecken: Stenbock, men det hade ni ju kunnat lista ut själva.

Skostorlek: 36-37

Skor idag: Har inte skor inomhus men utomhus har jag oftas mina gympadojs.

Mål för året: Att börja jobba med det jag vill jobba med.

Det för jag tänker när jag vaknar: Oftast fortsätter jag tänka på drömbilderna som sitter kvar i hjärnan. När dom släppt tänker jag oftast *Suck*. Om det inte skulle vara så att jag faktiskt har planer. Då brukar det blir klassikern: Vad är klockan?

Piercings: Förutom öronen har jag två.

Tatts: 3 En fyrklöver i ljumsken, texten Njut på vänster handled och Nemis drake på höger fot.

Namn på barn: Ingen aning. Har haft Vendela som favorit i många år men jag vet inte...

Vad jag vill bli när jag blir gammal: Pensionär.

Drömjobbet: Det är ju det som är planen. =)

Favoritmat: Det här är en otroligt svår en för mig. Jag älskar att äta. Älskar upplevelsen av att äta. Älskar att gå på restaurang och lyxa till det. Älskar att laga god mat hemma och fira tillsammans med gott sällskap och en kall öl. Så det är en omöjlighet att uppge en maträtt som favorit. Mat och jag we're like this *korsar pekfinger och långfinger till ett x*.

Sport: Sex, min favoritsport är lätt Sex! I övrigt sportar jag inte alls. Om inte sällskapsspel räknas som sport? ;)

Favoritglass: Det mesta med choklad. Som en vän till mig uttryckte det en gång, "Att äta glass utan choklad är ju bara slöseri". För mig ska det alltså vara chokladglass med chokladsås och chokladöverdrag med chokladströssel. Nåt sånt=)

Favortigodis: Haha, gissa! Choklad! ;D Mörk choklad! Gärna lindts mörka kaka eller nån sån där dyr med mango/chili eller körsbär eller nåt. Förutom choklad gillar jag hårda godisar.

Favoritlåt: Hur kan man svara på det? Det ändras ju hela tiden. Just nu är nog favoriten Through fire and flames med Dragonforce. Men det finns ju typ en miljard bra låtar!

favorithelgdag: Julafton, midsommar och alla helgona. (och så klart den 18:e april;)

favoritårstid: Sommarn! Sol, värme, kärlek och öl!

Senast du...

Skrattade: Igårkväll när Björn trodde jag hade ett hål i huvet! Haha!

Grät: Innan jag åkte till akuten i december för att jag hade ont.

Kollade på film: ja det var igår det. Men det gör jag alla dagar typ.

Var på bio: 1 januari. Var på bakisbio å såg Sherlock Holmes. Den kommer jag Aldrig att tipsa om! Tråkig!

Drog ett skämt: alltså nåt som följs av "Skoja ba", Det är ju typ mest hela tiden. :P

Sjöng en sång: Även här, varje dag. Går å nynnar och trallar jämt! =)

Just nu...

Ser man utanför mitt fönster: Snö, bilar och grannhuset, där det aldrig händer nåt intressant.

Lyssnar jag på: Ellen Degeneres på Tvn.

Har jag på mig: Morgonrocken *skäms* Klockan är kvart över ett...

Har du...

Blivit kallad hora: Inte till mitt ansikte i alla fall. Men jag har heller aldrig tagit betalt för sex.

Ljugit om din ålder: haha, ja! Fast inte när det varit viktigt! Bara för att luras!

bråkat utan anledning: Definitivt! Ibland är man bara lättretad...

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol: Ja, senaste i fredags ju. Sen får vi se vad det blir till helgen =)

Rökt: Jepp, varje dag.

Shoppat: Nä... sist jag shoppa var mellandagarna, och innan det var det lääääängesen.

skejtat: haha, verkligen inte!

Bakat: Svarar stolt JA på den! För en gångs skull har jag ju det!! Tihi!

Motionerat: Jajmensan! Promenixar med syrran lite då och då.

Solat: nope, å kommer inte göra det förrän det blir sommar.

Haft sex: Ja det kan du ge dig på! hehe!

Pussats med någon: Har kommer lite skryt, men Varje dag!

Pratat i telefonen i mer än 60 min: Ja det har jag absolut. Har man vänner långt bort så har man. =)

Vem...

Kan du lita på: Många. Mina närmsta vänner, min sambo och min familj.

Vet allt om dig: Ingen, men det finns några som kommit nära.

Längtar du efter: Mina vänner som är långt bort, och även de nära. Och även min älskling som bara är på jobbet.


Kommentarer
Postat av: johanna

Tror att tant mena 1 februari då vi baka ;P

2010-02-07 @ 03:26:28
URL: http://johannamangrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0