bläsch blogg

Idag känner jag ingen som helst motivation till att göra nånting. Jag var riktigt duktig idag och klev upp halv 10 imorse. Då for jag ut till mamma för att släppa in Jansson. (katten alltså) Jag somnade ändå efter två så jag tycker att jag var duktig, speciellt eftersom att jag inte brukar kliva upp före 12 typ. =)

Jag har ju lovat att blogg så here it goes.

Haha, har suttit och funderat vad och om jag ska orka skriva nå i typ 20 miuter nu men fan jag orkar inte.
Bläsch, jag har såååå tråkiga inlägg nu för tiden. Speciellt när min kamera är i Umeå så de blir ju aldrig nå bilder.  ;(

Nä nu ska jag snart åka och hämta mamma och stefan på kallax. Haha, att ni ens orkar läsa min blogg.

nä fan nästa inlägg ska jag har nåt att berätta om. Så hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0