Grattis mig själv ?!


Igår var det fullt upp för fröken Ida. Då jag vaknade på morgonen då gick jag till tvättstugan.
Därefter städade jag upp här hemma och diskade samtidigt som jag försökte leva om och väcka Linda
i lägenheten bredvid. Gick mindre bra. Men när hon väl vaknat så kom hon och Robert över och vi började greja i förrådet. Vi skulle ju ha rensat där för 2 veckor sen men de blev inte då Linda åkte till Umeå.
Så vi var duktiga och körde två fullproppade bilar till soptippen. Nu är det typ, högtalare, förstärkare, en vagn och en spjälsäng där inne som jag inte vet vad jag ska göra av. Vagnen och sängen ska Karin, Jonas mamma få ta för det är nog inget jag kommer använda om vi nånsin får barn.

"Då Robert ska vi köpa en Kombi vagn."
"Va, ska ni ha tvillingar?!"
haha han är rolig han.
"nej, men en kombinerad sitt-och liggvagn, vagnar för tvillingar heter tvillingvagn"


Efter det så var jag klar med tvätten och då for vi till mamma med några grejer som Linda hade med sig från Umeå till Wilma. Väl hemma igen var de duschning å sminkning sen palt middag hos Jonas farmor som jag aldrig har träffat. Eller jag har nog gjort de som liten men inte sen vi blev tillsammans. Efter middagen for vi och handlade, skjutsade hem Jonas, Linda och Robert. Sen tog jag bilen till Johan och då for vi till kioskpiraten och köpte godis och hyrde "män som hatar kvinnor" och sen på Max i driven för Johan var hungrig.

Filmen var sjukt braså nu måste jag ju se dom andra två också. Har gruvat mig inför dagen då jag skulle se filmen eftersom jag inte alls gillar svenska filmer men jag får svälja det och verkligen säga att den var bra. Dessutom måste man ju se dom andra två nu. Jonas måste bara se den första först då vi kan se dom andra två tillsammans.

När jag kom hem från Johan så hade jag ett paket inslaget till mig!!!!!
Eftersom jag och Jonas var pank, efter turbo byte, bilskatt, försäkring osv då vi båda fyllde år så sa vi att när vi har pengar så köper vi presenter åt varandra. Jag fick min present igår iaf. Ni kan inte ens gissa vad det var (om du inte heter Linda eller Viktor för ni visste ju redan)
Det var inte bara en utan TVÅ mikrofoner till xbox360!!!!!
Åhh jag är såååå lycklig. Fick även med två spel  så självklart ville jag ju sjunga igårkväll men Jonas jobbar ju förmiddag så han skulle upp..;( Jag var smart och satte i hörlurarna och sjöng i alla fall.
Stackars jonas som fick höra min falska röst! =))

Klockan 01.30 gav jag upp efter två timmar sjungande och somnade på en gång!

Nu är jag pigg och halsen har fått vila. Har duschat och ska nu klä på mig.
Försöker få över Linda och sjunga med mig, verkar dock inte gå så bra.

När Jonas kommer hem kl 14.30 ska vi fara till banken och prata banklån och lånelöfte.
Nu jävlar ska vi bli seriösa och köpa hus..snart i alla fall, då vi hittar nåt.


Kommentarer
Postat av: joel

Ja visste oxå så de så:P

2010-04-08 @ 10:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0