Det nya livet


I helgen bestämde sig jag och Jonas för att nu ska vi träna och äta nyttigt.
Så vi körde igång GI i måndags och hittills har det funkat riktigt bra.
Har varit ute på en lång prommis och ätit tonfisksalld till lunch. Det blev yoghurt till frukost.
HAHA, tro de eller ej men jag äter frukost!! :P

Till middag ikväll blir det lax i folie med sallad till. Snacka om att det kommer blir gott.
Dock provade jag och Jonas en broccolisoppa igår vilket smakade avskyvärt. Men vi har provat iaf.

När Jonas har diskat klart ska vi se Flickan som lekte med elden för vi har inte sett den ännu och alla tjatar ju om hur bra dom där filmerna är. Förra veckan såg jag Män som hatar kvinnor med Johan och Jonas såg den klart igår med Linda så nu kan vi se tvåan.

Håll tummarna för att våran diet ger resultat nu.

Tjohejsan!

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha Smudo! Så när kommer ni och hälsar på mig då?? ;p

2010-04-17 @ 00:07:51
URL: http://johannamangrell.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: hahah, men ändå. alltså det är väl logiskt men jag har aldrig tänkt på det i den utsträckningen som han beskrev det :p

2010-04-22 @ 01:01:07
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0