True love

Hittade denna hos Maria och tänkte att jag skulle dela med mig lite till er som är intresserade!

Nuvarande kärlek

Vad heter han? Jonas
Hur träffades ni? Helt ärligt vet jag inte. Vi har gått 1-9an med varandra och helt plötsligt sa de bara klick!
Vad sa ni till varandra? Oj oj oj, vi har sagt mycket. Han vet ALLT om mig och jag ALLT om honom.
Var det kärlek vid första ögonkastet? Nej de kan man ju som inte säga.
Hur blev det ni två? Jag vet helt ärligt inte, men det var nog Jonas som tog första steget, visade inget annat än sina fina sidor och sen växte känslorna fram.
Hur länge har ni hållt ihop? 7 månader
Älskar du honom? Ja, mest av allt!
Har ni många fina minnen ihop? Det är klart vi har massa minnen, speciellt från tiden innan vi blev tillsammans. Vi har ju alltid varit bästa vänner i stort sett.
Ge något exempel? Första tiden existerade inget annat än oss förstås. Sen minnen från att jag flyttade in och resan till Kreta med Jenny och Fredrik. Sen finns det ju mycket mycket mer.
Vad är erat sämsta minne? Har nog inget (?) Det var under 1-2 år som vi inte alls hade nån som helt kontakt med varandra men de löste sig till det bästa.
Trivs du bra med hans familj? Ja, dock har jag inte träffat hans mamma sen vi blev tillsammans men hon kommer upp på torsdag. (hon bor i Enköping)
Hur ser eran framtid ut? Just nu är det väldigt ovisst men vi planerar barn och hus i framtiden.
Är han mannen i ditt liv? Ja, jag kan inte tänka mig någon annan!



Ex

Har nu något/några ex?
Ja.
Hur många? Många men bara en jag verkligen kallar mitt ex.


Vad hette han? Mattias
Hur träffades ni? En sommar på alder via en kompis men vi blev inte tillsammans förrän ungefär 3 år senare.
Vad sa ni till varandra? Haha, om jag det minns. Han påstår att vi träffades på alder första gången och jag säger att jag och min kompis var hem till honom första gången så...
Var det kärlek vid första ögonkastet? Nej, varken från min eller hans sida.
Hur blev det ni två? Han kontaktade mig då hans dåvarande förhållande tog slut men då var vi bara vänner ungefär ett år innan vi hoppade in i nåt annat.
Hur länge höll ni ihop? Ca 3 år.
Älskade du honom? Ja, givetvis. Jag älskar honom än och kommer nog alltid göra, men inte alls på samma sätt.
Hade ni många fina minnen ihop? Självklart!
Ge något exempel? Våran flytt ner till Umeå bla.
Vad är erat sämsta minne? Hur allting bara dog ut och tog slut på ett väldigt illa sätt.
Trivdes du bra med hans familj? Ja ohh ja.
Såg du en framtid med honom? Det gjorde jag och han såg en med mig med. Dock blev de inte som planerat.
Ångrar du denna tid? NEJ, självklart inte!
Är du glad över att det är över? Man är väl inte glad att ett förhållande tar slut men det var för de bästa och annars hade jag ju inte varit tillsammans med min nuvarande pojkvän.
Tror du han är en bra pojkvän i dagsläget? Vad jag vet så är han för tillfället singel men jag tror att han kommer att vara en underbar pojkvän när han väl träffar någon. Han har varit helt underbar mor mig i alla år och han har säkert, precis som jag lärt sig saker från vårat förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0