städtant

Idag har jag lovat Mattias att hjälpa honom städa ur lägenheten
så det är precis vad jag gör nu =)

Har rensat avloppen och städat toaletten, gjort alla skåp i köket och
nu blev jag spy less. Ska torka ur kylen och håller på att frosta av frysen nu.
Matte gör ugnen och lite annat. Han har för nån dag sen torkat fönster
så det slipper ju jag göra. För de hag jar ju faktiskt gjort en gång redan.
Det minns ni väl? 16x4 =64 fönster sa vi väl sist?
skönt att slippa de.

Kl 18.15 ska jag hämta Käthie på flyget och sen dra på bolaget.
Nu kanske jag ska göra lite nytta iaf.

Ha en kanonbra helg!

Kommentarer
Postat av: erika

Du där!

det var kul att se dig :) hann ju som inte snacka så mycket. Så går det när man jobbar. Men nu vet jag ju att du lever. Alltid nåt! kram

2009-05-29 @ 22:16:43
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0