Chocking!!

Jag skulle inte blogga på ett tag och väntar på att min käre vän får tid över till att designa
om min blogg men jag har inte så mycket att göra just nu.

Igår tog jag tåget ner till Umeå och jag ska stanna här tills på söndag.
Det är ju så att min käre gudson Isak fyller ett år på torsdag så de är ju som ett måste
att åka ner. Sen har jag ju inte träffat han eller Elin sen 1 mars så de var på tiden.

Imorse klev jag upp 5.10 för att skjutsa Käthie till flyget så att jag kunde ha hennes
bil i veckan. Hon är gullig Käthie =)
Somnade dock vid halv 2 nån gång så jag trodde att jag skulle vara trött
men de gick hur bra som helst. Dock börjar de kännas nu.

Efter att jag hade skjutsat henne till flyget for jag till Elin och Isak.
Elin var vaken och påväg in i duschen medan Isak sov som en stock.
När vi hade gjort oss klar och Isak hade vaknat så for vi till sjukhuset och kollade
Isak eftersom han hade haft lunginflammation men han är frisk som en nötkärna nu!

Vi for in till stan, gick på banken, var på lekbiten och sen åt vi. Därefter for vi förbi Mattias
för att lämna igen nån film Elin hade lånat av mig i januari.
Han var inte hemma vilket var planerat eftersom han inte vill träffa mig.

När de var avklarat var vi till Käthie och kollade till kissen och sen på kvantum för att handla.
Det var rätt mycket att handla inför allt bak å allt kalasande.

När vi kom hem så satte vi genast igång med bakandet och det tog sin tid.
vi har bakat:
kokostoppar
kolakakor
tårtbottnar
marängtårta
chokladbollar

Nu ser köket ut som ett bombnedslag och Elin drog en nitlott.
Gjorde dealen att hon städade köket och jag gjorde Isak nattklar!
Jag har även hunnit skura toaletten här och imorgon blir de storstäd inför torsdag.

Nu ska jag vara lite social med Elin men nu har ni fått en liten update iaf.

Lär komma fler updates nu när jag är i Umeå och de händer lite i mitt liv.

På tal om att hända saker så har jag blivit GALEN i Guitar Hero. Jag och Jonas har fått
låna det av hans kollega så länge vi vill och jag är heeelt sååld. Jag nöter som en galning. Går upp tidigare
på morgonen för att kunna spela och känner man mig så sover jag gärna till 12-13 på
dagarna om jag kan. Men i fredags skulle jag börja jobba 10 men gick upp tidigare
för att hinna spela i iaf 30 minuter. Nu börjar jag bli riktigt duktig men man blir skadad.

hehe.. jag längtar hem för att kunna spela, de är ju sjukligt.
Borde jag inte längta hem för Jonas? HEHE..

nej nu ska jag kila. Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad trevligt att få höra lite ifrån dig.. Saknar dig vännen! Kram!

2009-05-27 @ 21:34:04
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: hanna

guitar hero är så jävla beroendeframkallande så det finns inte! men så sjuukt kul :D

2009-05-28 @ 22:48:14
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0