stackars gubbe...

Idag har jag jobbat för andra gången på Max,
och självklart fick jag ju stå i drive in eftersom att jag behöver träna på
det sa Veronica. Och hon har ju helt rätt, men jag var riktigt nervös.
Hon tyckte att allt gick bra med tanke på att jag var ny inom drive in och
på en helt ny restaurang.

Pappa var förbi och käkade, och kom sedan tillbaka för att hämta upp mig då han skulle på
sin rinkbandy. Då fick jag ta bilen eftersom Kilian och Marcus ska
ha skjuts in till ishallen när dom kommer hem från Luleå.

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på idag.
Känns som att det kommer bli en lugn fredag.
Ska fara förbi morsan efter jag släppt av grabbarna och hjälpa
henne färga håret. Hon och Stefan ska på OIles 80 års fest
imorgon så då ska Wilma få vara med mig under kvällen.

Imorgon på dagen ska jag å Jonas dra till Luleå och köpa
nå grejer som han måste ha till kylen och till nåt med datorerna att göra.
Fråga mig inte vad, jag har noll koll.
Så ikväll ska han få formatera om min dator så de blir nog en lugn
fredag som sagt.

På söndag blir det skoter!!! Fan va roligt.
Det blir jag, pappa, Jonas, farfar Marcus och Kilian. Detta för att
Kilian ska få testa åka skoter. Oj, va gullig denna pojk är.
Han är riktigt duktig på svenska och älskar våran matkultur.

På måndag ska jag, Wilma, mamma och Stefan till Piteå
för min morbror fyller 60, den gamle polisen!
Ska bli kul att få träffa tjocka släkten, känns som att det var ett tag sen.

OJ glömde säga att precis då jag slutade 13.30 idag så ramlade en karl
i 60-70 års åldern utanför restaurangen och skrapade upp
hela ansiktet. Vi hjälpte honom så gott vi kunde men tydligen
behövde han sy. Dom var flera andra som hjälpte honom och pappa
stod och väntade på mig så jag var tvungen att fara men jag hoppas
att "gubben" mår bra och blir väl omhändertagen.

Nu måste jag åka hem för att hämta grabbarna.
Vad har ni för planer i helgen?

Kommentarer
Postat av: hanna

jag ska sitta hemma och deppa :/ nämen det blir en ensam och tråkig helg för mig. det är så typiskt, när jag är upptagen vill alla hitta på nåt med mig och så händer det grejer. men när jag väl är ledig så tycks det inte hända ett skit :(

2009-03-20 @ 18:18:42
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: carmenciita

Jadu barnvaktat hela kvällen! ska träna hela morgondagen tänkte jag sen på kvällen ska jag på tjejmiddag ; D söndag: jobba! =) hoppas han tycker det är kul med skoter !=) kraam!

2009-03-21 @ 00:27:58
URL: http://carmenciita.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, aa det finns säkert folk som vill göra nåt med mig bara det att ingen frågat mig. men å andra sidan har ju inte jag frågat nån heller, haha. ja förutom matte då ;p eller imorse skulle jag egentligen ha tränat med några tjejer men jag var för trött så jag sov vidare istället.



det är jättelätt att sätta in en film i bloggen.. om du öppnar upp ett youtube-klipp så ser du till höger om det två "adresser" en som är själv webbadressen och en som heter bädda in på svenska eller embedded eller nåt liknande på engelska. det är den sista du ska kopiera och sen i inlägget du skriver så går du till verktygslistan och klickar på knappen som heter HTML, där klistrar du in ditt urklipp där du vill ha det. sen klickar du på knappen uppdatera (tror den heter så) i HTML-rutan. den är längst ner till vänster och kanske inte syns, men om du gör rutan större så ser du den. eller om du trycker på shift-tangenten på skrivbordet så kommer du dit. lycka till :)

2009-03-21 @ 11:35:02
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0