det var ett jävla rännande

Igår kväll formaterade Jonas om min dator. Och jag somnade i soffan men vaknade upp av hans nysning. Jag blev livrädd! Var jättetrött så det blev sängen med en gång och jag var lika trött imorse. Då åkte vi till Luleå och Jonas fick gå på Clas Olsson och köpa några lister som han behövde för att få in vatten till kylen/frysen. Sen gick vi på Dagoberts och åt en macka. Ringde till bror Calle och frågade vad han gjorde och han satt bara hemma och såg tv och skulle inte göra något. Så vi åkte till storheden och köpte honom en dammsugare och Jonas köpte nå grejer till sin bil.

Väl hos bror fikade vi och surrade en hel del. Fick kolla in hans fina lägenhet, dock stökiga efter ut och in flyttning. Därefter åkte vi förbi nån kollega till Jonas och hämtade en dator som han hade fått för att sen åka till morsan och sen skjutsa dom till Olles 80års kalas. For förbi Coop och köpte lite chips och godis. Sen har jag gjort middag till mig och Wilma. Nu sitter vi här och ser tv och inväntar Robinsson 2009.

Det har varit mycket fara hit och dit idag och sen ska jag ytterligare köra en hel del. Ska förstås hämta dom i natt nån gång och sen ta bilen till sävast. Eftersom att dom inte kan köra imorgon på morgonen så ska jag åka till pappa ta mina skotergrejer sen till mamma för att lämna bilen därefter kommer Jonas och hämtar mig i hampis åsså drar vi upp till bredåker och kör skoter. Allt detta innan 10.00 så man ska vara vaken i natt och upp tidigt imorgon bitti.

Nej nu ska jag vara trevlig med Wilma. Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej sötnos! Det var trevligt att få träffa dig igår! Massor med kramar! ps, måste till skopunkten snart! ;)

2009-03-24 @ 08:20:59
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0