jag är verkligen sämst

Lovade att jag skulle blogga mer men jag har varken tid eller ork till det längre. Dessutom händer inte speciellt mycket,

Har dock varit i Sudok i veckan. Har haft en veckas semester så det var helt underbart att åka dit med Linus och Jonas. Vi har levt vildmarks liv, fiskat, bastat och grillat. Självklart druckit endel också. Fredag kom Droj, Pasi, Tobbe, Petter och Fanny. Då blev det även badtunna och en hel del alkohol. Lördagen var seg men Mini kom strax efter 2 så då livade han upp stället och de blev alkohol och mat.

Söndag drog i stort sett alla så jag, Linus och Jonas fick städa stugan själv, och den är inte liten, den är större än en stor kåk på två våningar. Nåjå, de gick ju bra. Sen åt vi mat i Harads och for hem med Linus. Jag somnade förstås i bilen så helt plötsligt var vi hemma. =)

Då packade vi om lite och for och hyrde två filmer och sen hem till mamma eftersom vi bor här i veckan. Vi är katt-och husvakt nu när dom är i Norge. Så vi var riktigt slö igår, förutom att vi hoppade studsmatta och spelade Wii.

Idag sov vi alldeles för länge, sen satt vi i soffan med varsin dator. Därefter for vi till farmor men ingen var hemma så vi drog till stan och lämnade igen filmerna, hälsade på hence på jobbet och sen for vi hem och hämtade grejer.
Vi var till Ica Sävast och hämtade ut Linus paket och for till honom och lämnade det. Så när vi sitter inne kommer Stefan Burström in och sa att de var en bilolycka inte långt därifrån för han hörde bromstjuten och sen ambulansen 1,5 minut senare. Vi var förstås tvungen att kolla så vi tog bilen och olyckan var i korsningen vid bussgaraget. 

Då vi kom tillbaka till Burström så ringde en granne till honom och bad oss hämta moppen som just hade krockat. Det var tydligen hans dotter som hade varit med om olyckan och om var påväg till sunderbyn efter ambulansen. Självklart for vi och hämtade den. Därefter så for vi förbi farmor igen men ingen hemma så vi for hem. 

Nu står Jonas att tvättar bilen och jag ser allsång på skansen (Lotta på Liseberg). Jolla har kommit förbi så jag ska vara social nu. Hoppas ni har haft en trevlig helg!! Imorgon är det jobb igen! Pepp Pepp!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

när jag pratar med päronen och särskilt med pappa så låter jag sådär. men annars låter jag ju som vanligt, som du brukar höra mig ;p men det skiftar faktiskt.

2009-09-17 @ 01:21:20
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0