vill ha...

Jag vill ha så mycket men jag är alldeles för fattig just nu.
Kollade på Elins blogg och hon hade beställt en
kapten kostym till en bröllops fest där temat var sexiga kläder.
Gick in här och hittade denna:


Jag blev förälskad och vill ha. Den går på 329:- och just nu känns det inte riktigt
som att jag har råd med det. Och inte kan jag säga till mamma, pappa,
farmor, farfar eller nån att jag önskar mig denna. Känns inte som något
dom borde köpa åt mig. Kanske får flirta med Mattias lite.
Det finns ju massa annat jag också skulle vilja ha men just denna lockade
som bara den. Känns ju lite dumt att köpa denna eftersom att jag
inte lär gå på stan klädd såhär precis och snart kommer jag ju
inte heller ha någon sambo. Vad ska jag då med denna till?
Men jag vill ju ha för att ha. Jag har inget som är lite mer sexigt,
kan ju bero på att jag ändå inte går att göra sexig med vad jag än tar på mig.

Nåjå, kanske borde krypa till kojs nu. Har ju ändå inget att göra vid datorn.
Ska ladda hem nåt spel och fördriva tiden med.

Sov gott allihop och ha en underbar Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0