Utmaning

1. Fullständigt namn? Ida Ann Elisabeth Öhlund
2. Ålder? 22 år om precis en vecka
3. Vart bor du? Teg i Umeå
4. Bor tillsammans med? Mattias min sambo
5. Färg på ditt hus? Grått
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet

7. När är du född? 2 Februari 1987
8. Klass? Går inte i skolan längre
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 2006
10. Något jobb? Max Umeå City
11. När gick du upp i morse? haha, de vill jag inte säga. sov föör länge
12. När ska du sova? När jag lyckas ta mig från datorn

13. Duschat idag? Jajomen
14. Kramat någon idag? Jo, Mattias
15. Pussat någon idag? Jo, Mattias
16. Vad har du ätit idag? Pizza, godis och druckit läsk. NYTTIGA IDA..eller så inte.
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor, rött långt linne och min nya svarta tröja från Stadium.
18. Dagens smink? Puder :P
19. Dagens sötnos? Isak, han är alltid dagens sötnos.
20. Dagens roligaste? Gubben på pizzerian som gick som att han hade fått den i röven. HAHA

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? Alldeles för många grodor och fler lär det bli.
23. Vem kramade du senast? Mattias
24. Hur många har varit otrogen mot dig? En, mitt ex.
25. Har du pojk-/flickvän? Ja, Mattias om ni inte har fattat de än
26. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa
27. Vem fick du senast sms ifrån? Jonas

SENASTE:
28. Personen du tänkte på? Jonas
29. Personen du kysste? Mattias
30. Gången du spydde? nån vecka sen
31. Gången du grät? Igår när jag såg Grey's anatomy!
32. Pizzan du åt? Det måste ju vara den jag åt idag =)
33. Gången du va i Göteborg?  då jag var liten, minns inte.
34. Gången du var i Stockholm? för lite mer än två år sen med pappa och Marcus
35. Gången du drack alkohol? Förra lördagen.
36. Gången du var hög? Aldrig varit hög förutom på kärlek.

ANTINGEN ELLER:
37. Svart eller vitt? Svart
38. Hund eller katt? Katt
39. Ut och festa eller hemma och mysa? Mysa
40. Tvspel eller datorspel? Dataspel
41. Spindel eller orm? Inget tack!
42. Natt eller dag? Natten såklart!
43. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Facebook?
44. Ragga eller bli uppraggad? Nej sånt håller jag inte på med.
45. Big Brother eller Paradise hotel? Men hallå, kom med nåt bättre!
46. Blont eller svart hår? Brunt?
47. Har du blåa ögon eller bruna? Bruna såklart!
48. Choklad eller lakrits? Lakrits
49. Göteborg eller Stockholm? BODEN?
50. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
51. Coca cola eller fanta? Beror helt på dagsformen
52. Pizza eller kebab? kebabpizza?
53. Randigt eller prickigt? randigt
54. Älska eller älskas? Älska någon som älskar en tillbaka.
55. Leva eller dö? leva

ANTAL:
56. Personer du älskar? Mattias, Mamma, Pappa, mina syskon, Jonas, mfl.
57. Personer du hatar? Hata är starkt men jag ogillar en hel del.
58. Gånger du varit full? Hur ska jag komma ihåg det?
59. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? haha, de vet jag faktiskt. 6 st olika.
60. Glassar du ätit på en dag? tror jag åt 6 stycken glassar under samma dag då jag var ca 5 år och vi var utomlands.
61. Festivaler du varit på/ska på detta året?  noll?
62. Gånger du haft minnesluckor?  Endast nån gång under fylla.
63. Gånger du varit hög? Men jag har inte varit hög!
64. Personer, djur du saknar just nu? Jonas, Wilma, Marcus, mamma, pappa, farmor, farfar mfl.
65. Gånger ditt hjärta brustit? typ aldrig?

VEM:
66. Vill du kyssa nu? ingen
67. Ska du träffa imorgon? Elin och Isak förhoppningsvis
68. Sjöng du senast för? Lotta och Frida på jobbet =)
69. Hade du senast en msn-konversation med? Jonas
70. Spelade du tvspel med senast? Mattias i somras
71. Vill du ta med på resa nu? Mamma
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? nån dum jävel.
73. Förtjänar att dö? våldtäcks män osv.
74. Är söt? syster Wilma
75. Vill du sova jämsides med i natt? Sover ju jämsides med Mattias varje natt.

VAD:
76. Gör dig glad? Familjen, vännerna och uppmuntran.
77. Gör dig ledsen? Många saker. Jag är rätt lätt sårad men visar det gärna inte.
78. Vill du helst göra nu? Vara i Boden
79. Önskar du att du slapp göra? Betala massa utgifter, räkningar osv.
80. Vill du ha nu? Lycka.
81. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar, mobil, sprit, norrbottensring i silver, SATC filmen
82. Längtar du till? Att få komma hem till Boden
83. Tycker du om dina betyg? Nöjd, eftersom att jag inte ansträngde mig speciellt i skolan.
84. Ångrar du i ditt liv? Endel saker ja men jag har lärt mig av dom.
85. Är det bästa som hänt dig? Fått vara med på Elins förlossning
86. Hur mycket är klockan? 23:08

Alla ni som läst detta: KÄNN ER UTMANAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0