utmanad

Jag blev utmanad av Maria!

1. Hur gammal är du om fem år?

27år
(avrundar uppåt med 5 dagar)
2. Vem var den sista du träffade?

Olga på jobbet.

3. Hur lång är du?
157cm kort

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Diary of the dead. (den var sämst)
5. Vem ringde du senast?
Belinda
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Alla mina sms är privata men sista var till pappa.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vem det gäller.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Separerade

10. När såg du senast din mamma?
30 December 2008

11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna

12. När vaknade du idag?
11:30

13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej, men katten hittade hem till oss.
14. Vilken är din favoritplats?
Det skulle ni allt vilja veta.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Gymmet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jag vet inte ens vart jag befinner mig om 2 månader, hur ska jag veta vart jag är om 10 år?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

"monstret" under sängen och i garderoben

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast?
Käthie
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, pappa har ett gäng och jag äger en. Fågeldansen =)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär men sparar till en bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Sover ofta naken men nu mer i min nya Hello Kitty pyjamas

22. Hur många kuddar har du i sängen?
5 men sover på 2

23. Hur många landskap har du bott i?
Två, Norrbotten och Västerbotten

24. Har du någon gång spytt på någon?
Ja, på pappa vad jag vet då jag var 3-4 och hade kikhosta.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Tofflor?

26. Är du social?
Beror på vem personen i fråga är.

27. Vilken är din favoritglass?
Äter nog all glass utom choklad. BLÄ!!

28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Ge en den till mina syskon, köpa en Audi TT och renovera min lägenhet?

29. Tycker du om kinamat?
Ja, men man blir fort less, allt är väldigt samma.
30. Tycker du om kaffe?
Nej, gud nej.
31. Vad dricker du till frukost?
Frukost? Vad är det?

32. Sover du på någon särskild sida?
På min sida?

33. Kan du spela poker?
Jo, men jag är inge bra på de

34. Tycker du om att mysa?
Är inte det det bästa som finns?

35. Är du beroendemänniska?
Beroende av vad? Mina vänner och min familj, JA!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Flera stycken.

37. Vill du ha barn?
Ja, men just nu är inte rätt tillfälle.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och sosjojörorövovaror sospoproråkoketot =))

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, jag hoppas att jag slipper.

40. Föredrar du havet eller en pool?
POOL
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mat, alltså restaurangmat
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, några stycken.

43. Har du någon gång testat narkotika?
Olagliga droger nej, vilket jag är stolt över.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
JOHAN
47. Vad har du för ringsignal?
Anyway you want it - Journey

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
Ja, mamma har sparat.

50. Flirtar du mycket?
Inte medvetet kanske men jag är en rätt flirtig person.
51. Kan du byta olja på bilen?
Byta vette fan, men kolla och fylla på kan jag.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, men den dagen kommer nog snart. Har aldrig blivit stannad av polisen. Får handsvett av att bara se en polisbil, SÅÅÅ stor respekt inger dom på mig.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Harry Potter och dödsrelikerna.

54. Läser du dagstidningen?
Finns det? HAHA, nej skulle aldrig falla mig in.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej inte de heller.

56. Dansar du i bilen?
Dansar? Nej, men jag diggar gärna och sjunger med vilket inte alltid är så poppis.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
MIX megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"Ha en bra dag och glöm inte milkshake maskinen kram Ida"

59. När var du i kyrkan senast?
16 September 2007 Brittis begravning.

60. Vilka personer utmanar du?
Karro, Hanna, Elin, Isak, Johan, Petra, Sara, Syster, Rickard

Kommentarer
Postat av: hanna

jo klart som korvspad att man ska bjuda på sig. det gör jag ju alltid och skäms sällan. men den här veckan har kinderna upphettats två gånger, en ganska kul känsla. har nog inte haft den på flera, flera år :p

2009-01-29 @ 13:02:16
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, hoppas du vinner en miljon då :) jag ska utmana dig någon gång, orkar inte nu :)

2009-01-29 @ 15:11:41
URL: http://isabellestroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0