otacksam

Ja, de är precis vad han är. Han ligger och sover, jag erbjuder mig att fara och köpa mat som ni säkert redan har läst. Han vill då ha pizza så jag sätter i motorvärmaren i bilen bloggar medan jag väntar på att den ska bli varm och ser How i met your mother.

Åker till pizzerian, beställer pizza och väntar. När pizzakillen packa ner pizzorna så får jag ett sms av mattias. "vad köpte du för pizza?" jag svarar "calzone" och får som svar "jag vill inte ha de"

Kommer hem förbannad att han inte  sagt vad han ville ha så jag tog en calzone eftersom att han tar det i 99/100 fall. Då sitter han vid köksbordet och äter kyckling och ris. Pizzan dög alltså inte trots att jag har ansträngt mig, jag har frågat vad han ville ha för mat å får som svar PIZZA då får han skylla sig själv. Han förstår inte att jag tycker att han är otacksam och jag vägrar ta på mig att de var mitt "fel" för att jag inte frågade vad han ville ha!

SATAN va arg jag är. De är mitt nya jag. Är jag inte arg så gråter jag. Då föredrar jag att vara arg.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Nästa gång får han ingen mat alls.. ignorera honom.. vill han ha en sån kinkig stämning så får han skylla sig själv...

2009-01-30 @ 20:56:22
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Erika

du har jobbat för mycket runt mig hör jag. Jag är alltid på sånt humör, är jag inte arg så gråter jag. HAHA! men ja... otacksamhet suger.

2009-01-31 @ 05:20:56
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa
Postat av: hanna

fan va dålig stil av honom! det där var lågt, jäävligt lågt! (remember? ;)

2009-02-02 @ 19:16:23
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0