ledig dag

Mattias väckte mig 11.54 och sa, ska vi på stan måste vi åka snart. Han skulle varit ledig men det hade blivit ändringar i hans schema så han började 15.15-17.00. Jag kliver upp, dödstrött och fixar håret, sminkar mig och klär på mig på mindre än 10 minuter och sen åker vi till stan. Fastnade framför datorn igår natt efter jobbet så jag kom i säng seent. Väl på stan går vi in på Carlings och där hittar jag nya underkläder. Älskar deras boxer trosor och morsan tycker att jag ska sluta med string och jag är inte dålig på att lyssna på min mor. Det var ju 2 för 99;- vilket i vanliga fall går på 1 för 179:- så jag gjorde ett klipp!

Sen gick vi till Mega Zone och spelade lite Airhockey, trummor och körde bil. Matte vann allt, sån tur så han skulle köpa en lott. Han slog även rekordet på nån maskin man skulle slå till. Varm i kläderna traskade vi in på frasses och tog ett skrov. Mumms.. =)) Mätt och belåten gick vi på Clas Olsson (min favvo butik) och köpte lampor(än en gång) och matte köpte nån "camping kudde". På väg mot bilen igen tog jag en snipare in på apoteket och köpte skavsårsplåster och panodil. Matte skjutsade hem mig och sen for han på skolan och är som förstått fortfarande kvar där.

Jag har disken och måste plocka upp mina kläder från golvet i sovrummet. FAN de är hur mycket som helst och har legat där FÖÖR länge. Ska renbädda sängen och tvätta idag också. Igår dammsög jag och skurade så egentligen tycker jag att Mattias kan diska åt mig idag. Eller vad säger ni? Nånting borde ju han också göra?

Nej nu ska jag ta tag i disken och vara flitig (?) för 18.30 är de ju Sverige - Kuwait Handboll!!

Tjing tjong, flaggstång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, har tjorvat jätte mycket med bilderna nu. den var ju fin?

2009-01-21 @ 16:52:57
URL: http://isabellestroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, bytte till denna. hade inge fler och denna ÄR fin :)

2009-01-21 @ 17:25:33
URL: http://isabellestroms.blogg.se/
Postat av: hanna

helt klart, matte ska diska om du städar och donar på sådär :)

2009-01-21 @ 21:51:08
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Anonym

ge dig, den var ju fin!

2009-01-21 @ 22:30:26
URL: http://isabellestroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0