dagens...

Dagens låt: Oh Sherry - Steve Perry

Dagens film:
Taken

Dagens lyckopiller:
Sms från Jonas och idag står det "jag tycker om dig precis som du är" (detta i hopp om att få mig att må bättre, vilket gjorde min dag)

Dagens mat:
Pytt i panna till lunch, Lövbiff till middag.

Dagens bild:
 
Man kan ju inte annat än tycka denna person är den roligaste.
Självklart är det Johan dock med raklödder i hela ansiktet.
Detta är resultatet av en fest med Mattias som tål väldigt mycket mer än
Johan. Efter det här så tvättade han av sig och det bara av till MS Bränna
en andra gång under kvällen. Vi hade hunnit vara där, på TC och sen till Johan
och sen tillbaka till Bränna. Tog taxi till Hampis alla tre sen och jag fick betala.
Jag som faktiskt var rätt så städad den kvällen.
Du är helt underbar Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0