Med brist på annat

Kunde inte låta bli. Har gjort en sån här nån gång förut
men har glömt hur de gick till.
Hittade denna av en slump på en blogg.



FÖLJ INSTRUKTIONERNA
FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA
OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU ALDRIG GJORT DET!!

 Det tar bara tre minuter, och du kommer att bli förvånad.
Det här har ett roligt men lite läskigt slut,
läs inte i förväg följ bara instruktionerna
 i tur och ordning, det tar bara tre minuter som
sagt och det är i alla fall värt ett försök.


Ta först fram en penna och ett papper:
När du ombeds välja namn, välj då personer som du
faktiskt känner på riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!
 Gå nedåt rad förrad - en rad i taget -
läs inte i förväg för då förstör du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.



2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.


3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på
två personer av det motsatta könet.
Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!


4.
Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc)
bredvid 4:an, 5:an och 6:an.
Fuska inte för du kommer att ångra det!


5.
Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.


6.
Slutligen, önska dig något.




Här har ni min lista!

1. 11
2. 6
3. Jonas
4. Wilma
5. Farmor
6. Pappa
7. Mattias
8. Stone in love
9. Let me live
10. Ring of fire
11. Stop

Min önskan är:
Hemlingt såklart!



Här kommer då nyckeln till detta:
1.
Siffran vid 1:an är så många dagar det tar innan önskningen slår in.
2. Du måste berätta om detta för (antalet du skrev vid 2:an) stycken personer.
3. Personen vid siffran 3 är den du älskar.
4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.
5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.
6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.
7. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund med.
8. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.
9. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.
10. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.
11. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.




Jag antar att fler än 6 läser min blogg enligt statistiken i alla fall
så nu har jag följt order! Nu får jag bara vänta 11 dagar tills min önskan slår in.

Kommentarer
Postat av: isak

obehagligt rätt! fram till musiken, ingen av låtarna stämnde, men resten var obehagligt bra. du var nr 7 ;) haha.. tyvärr inte 3, även om jag vet att du vill det ;)

2009-02-20 @ 01:23:10
URL: http://eklund-thegodfather.blogspot.com
Postat av: isak

sjukt coolt! allt stämde utom musiken. du var nr 7, även om jag vet att du vill va min nummer 3 ;)

2009-02-20 @ 01:24:04
URL: http://eklund-thegodfather.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0