Mamma fika

Gårkvällens nattugglande slutade med att Elin rensade sin garderob
och tog sedan an sin pojkväns. =)
Jag satt på msn och snackade med folk, bloggade och sprang emellan
för att vara lite social i alla fall. Vi drack te och pratade
om killar. Kändes som att man var 15 år igen! =)

Nu är Isak påklädd, vi är sminkade och fixade och snart
ska vi till Hedlunda på mammafika och sedan
ner på stan IGEN. Eftersom att jag hade Elins skor
igår lämnade jag tillbaka dom så nu måste jag ha
nån an mina nya skor. Tydligen ska vi GÅ från hedlunda till stan
och sen inne i stan och självklart ska jag gå hem så det blir
nog skorna me de lägre klackarna!

Hann aldrig testa lägga in bilderna igår så jag får fixa det när jag kommer
hem. Dessutom är min kamera utan batteri pga allt fotande.

Nu bär det av mot hedlunda! Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0