dåligt ida!

Jag har varit nervös hela dagen för att jag ska jobba ett chefspass på kvällen då jag inte har nån annan assistent som backar upp mig. Första gången jag ska larma och är ansvarig för hela restaurangen. När Isac slutar säger han gör nu en bra stängning annars får du skäll imorgon. Vad gör ida då? Hela kvällen går hur bra som helst men när vi ska börja förstänga kommer ju massa gäster så vi blir sena med stängningen och jag stressar som en tok. Allt är gjort! bra! Men varför ska inte datorn krångla lite då? Jo då så kontorsarbetet som tar MAX 15 minuter tog mig 45 minuter så vi blir ännu mer sena.

Vi går och byter om efter många om och men, jag ser att kaffemaskinen inte är gjort så jag gör den och sen larmar jag och låser. Då säger jag till Emma, det är nu man ska komma på saker man har glömt, haha skrattar vi och går hemåt.

Jag hinner inte långt förrän det dyker upp i mitt huvud att jag inte stängde brödpåsarna och skickar sms till Emma och frågar om hon kanske såg det och gjorde det men icket. Självklart är inte det allt utan jag glömde kvällsinventera och det är mindre bra!!!!!

AJA BAJA IDA nu får du sova med dåligt samvete och komma till jobbet med svansen mellan benen!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Andas gumman! Det är bra gjort ändå att du lyckades stänga. Det gick säkert kanon! kram!

2009-02-26 @ 06:29:49
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Elin

Men stackare, men de var ju inga större saker du glömde egentligen, tänk om du glömt fritösen på eller nått, hade ju varit värre.

Hoppas du inte får allt för mycket skit idag då du kommer på jobbet.

Jag och Isak ska ner lite senare vi kanske kikar förbi i fall du jobbar då. Annars hörs vi i kväll

Pussgurkan

2009-02-26 @ 10:22:50
URL: http://www.nogg.se/kiiwi
Postat av: Elin

Haha vilket bröllopsParty? Gåre dåligt för dig att hänga med, De blev ju inget av, skulle ju först gå ut med Miia och hennes kompis på fredagen, men sedan ändrade jag ju mig och skulle på din ytflyttningsfest på lördag i stället, hade ju först ordnat banrvakt till på fredagen som du minns.

Och kameran skulle jag ju enbart låna för att Jonas skulle komma hem. Aja men vi får höras i kväll och peppa mera bara 1 dag kvar snart.

Puss

2009-02-26 @ 12:26:08
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0