då var de RUBRIK igen då...

I lördags var planerna grilla med Jenny och Ersson och sen se hockey VM men när Madde ringde och frågade om jag ville komma på fest me henne ist så bangade jag inte alls.

Jag for hem efter att Hence hade lagt om däcken på Jonas bil och då kollade dom lite under hans bil va de var som har låtit konstigt och de är nå remmar som har gått av och kuggat om så han ska helst inte köra med bilen. ;( Så nu står den i garaget å gråter för att den inte får köra med sommardäcken.

Så Vi grillade iaf och jag försökte göra mig snygg =) Sen skjutsade Vikhe in mig till Madde. Där drack vi en hel del å lyssnade på musik å sånt, sen drog ett gäng till farmen å då gick jag och Madde till David där Rickard var. Där var det HUUR trevligt som helst. Vi gick inte in till krogen förrän 1 =)

Krogen var ingen höjdare, men jag träffade massa folk som jag inte träffat på länge som Erik. Sen träffade jag ju Sara, Johan, Robin, Johanna, Peter och Micke. Jag och Rickard fick skjuts hem av Viktor och när jag kom hem låg Mini och John i soffan och trodde som skulle sova här. Jonas hade sagt åt dom flera gånger att dom inte fick sova här men dom saknar helt respekt för honom och tänkte sova här iaf. hha, Men då kom jag hem och körde ut dom! =)) Jonas tackade mig för att dom drog och sen gick vi och la oss.

Igår var vi lika trött båda två, men vi klev upp 11 iaf och plockade och städade bort lite grann. Sedan la vi oss i soffan och såg lite According to Jim men insåg fort att vi var hungriga så de blev Pizza från grillen och sen såg vi Max Payne men mitt i filmen ringde Jonas mamma Karin så jag la mig på Jonas bröst och somnade då dom pratade i sådär 40 minuter tydligen. Jag fortsatte å sova fast Jonas hade gått i väg och när jag vaknade såg vi klart filmen, duchade och gick till tvättstugan men precis då vi är påväg dit kommer Ersson och dom skulle dra och köpa nåt batteri till hans bil.

Så jag tvättade och började diska hemmasm å plockade lite me annat och såg Dead Like Me/Grey's Anatomy/Ghost Whisperer undertiden. När Jonas kom hem diskade han klart medan jag gjorde Tacos. Därefter kom Jolla förbi och vi såg Whipeout. Därefter zappade bara Jonas så dom drog å tankade Roberts bil som Jonas får låna i veckan eftersom det är han som kör och hans bil inte bör köras en meter till tills den är  fixad.

När Jonas kom hem igen gick vi till tvättstugan och tog in alla kläder och sen blev de de sova.

Imorse skulle Jonas upp 05.30 eftersom de är han som kör men 06.12 ringer grabbarna som han ska hämta och undrar vart fan han är. HAHAAA!!! han hade försovit sig. Jag blev lite smått irriterad eftersom jag sa till honom att han skulle kliva upp för att jag var så trött och skulle somna om och inte orka väcka honom igen. Så han får skylla sig själv.

Nu ska jag Dammsuga/skura och städa upp eftersom de inte blev så mkt av det igår. Sen ska jag göra en garderobs rensning så jag får plats =)

Samma som sist avslutar jag detta, Nej, nu ska jag gå och göra lita nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0