long time no see

Har fått klagomål på att jag inte har bloggat på länge så jag ber om ursäkt för det. jag orkar inte dra någon lång update heller så ni får klara er med att veta att jag har jobbat mest hela tiden då jag inte bloggat.

Har även varit till Luleå och bowlat på Jonas jobb. Gick väl sådär...jag förlorade första serien men vann andra. Så vi fick spela en avgörande serie och då vann jonas med 1 ynka poäng!

Nu är Johanna hemma i Boden igen!! JIPPI!! så nu har jag iaf en vän jag kan umgås med. Det är hos henne jag är nu och tänkte att jag skulle bjuda på ett nytt inlägg eftersom att hon sminkar sig och är världens segaste.

Klockan 13.30 ska jag på synundersökning på Klarsynt. Det går fan på 750:- men då är de för både glasögon och linser + linsträning eftersom det är första gången jag behöver verken glasögon/linser. Sen skulle Jonas komma in till stan och möta upp mig för han hade tydligen några ärenden. Ikväll vette fan va som händer, kanske bjuder in Viktor på tacos och imorgon blir de grillkväll, öl/cider/alkohol och bastu!

Jag gav bort mitt söndagspass till Johanna på jobbet så jag är ledig en hel vecka!!! Känns sååå skönt!

Jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad men jag är ju inte så jävla peppad att skriva så mycket nu mer. Men jag har massa saker att berätta som jag inte kan skriva riktigt än så ni får hålla lite utkik.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0