Sex and the city 2


Igår vad jag på bio med Helena och såg SATC 2.
Jag tyckte den var smått seg ibörjan och fösta delen i filmen hade ju inget med resten av filmen att göra.
Nåjå, den kom igång i alla fall och den var helt klart sevärd men nog vet jag att SATC 1 var mycket bättre.



Innan bion var vi ut och åt, köpte godis och satt utanför Max i Luleå och surrade massa skit.
Träffade Rebecca som också skulle se filmen. Hon berättade att hon och Isabelle pratade om att vi skulle ha middag innan Issa drar till Norge i massa månader. Lät ju trevligt.

Idag är det femte dagen i rad som jag har ont i magen och mår illa. Så jävla less nu, och NEJ jag är inte gravid, alla påpekar detta så ni behöver inte ens tänka tanken.

Nu ska jag ta mig en treo, samarin och lägga mig i soffan tills det är dags för att jobba.
Skönt att det bara är 16-19 idag annars hade jag aldrig pallat.

Någon annan som har sett SATC 2?
Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Först; Tack!

Sedan tyckte jag om filmen. Denna var mer rolig, inte så djup som förra. Så jag gillade nog denna bäst just för det. Det var mer som under serien, mer skratt och typiska grejer tex som Samantha.

Kram!

2010-05-30 @ 10:33:31
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: hanna

jag gillade den här filmen, tror jag gillar den bättre än ettan men samtidigt inte. de är helt enkelt skitbra på helt olika sätt :)

2010-05-31 @ 20:17:20
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: johanna

Hehe ja Ida, jag börjar fan undra alltså..tror du har rätt ;p Känns som igår men nu äre fan snart dax igen!!

2010-06-04 @ 12:17:05
URL: http://johannamangrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0