Väntar...

Sitter just nu på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta för dagen. Skulle få skjuts hem av henne och få mina spel som jag glömt i hennes bil. Hon har dock möte nu kl 11-11.45 så de blir att åka hem sen å städa undan å bära ut grejer till förrådet.

Ikväll är vi bjudna på middag hos Robert och Linda.
Undra vad man får? Linda är så hemlighetsfull.

Precis som igår då jag följde med henne coh Robert till storheden efterjobbet.
Då var vi in på biltema för att dom skulle ha "nånting". Där yrade dom runt så jag blev less och sprang och köpte mina grejer och väntade på dom vid kassan. Båda kom ut tomhänta så vi drog på Ica Maxi och där
var det samma visa, dom sprang runt som yra höns. Jag gick och köpte 2kg socker och mormors saft som jag
senare på kvällen kokade. Linda och Robert kom ut med en påse och såg nöjd och hemlighetsfulla ut.
Jonas och Joel kom från Vitå där Jonas hade varit och hjälp nån snubbe
så dom mötte upp oss på Maxi och sen for vi till Max på storheden och käkade.

Väl hemma slog grabbarna igång en film och jag fick ett paket av Linda.
Det var nämligen till mig dom hade köpt en vattenkokare.
Inte konstigt att dom var så hemlihetsfulla, men ändå hade dom bjudit med mig till Luleå.

Då kokade jag saft och då den var klar så spelade jag och Linda kort, självklart förlorade jag. ;(

Over and out vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0