Sjukt otränad jag är....


I fredags drog Linus, Jonas, Tobias och jag upp till Sudok för att köra skoter.
Det var så sjukt mycket snö när vi var ut så vi fick ta Lena och Stefans skotrar dagen
efter pga. att vi i stort sett bara körde fast. Dock hände även de med Lynxen men de
gick betydligt lättare att ta sig loss.

Jag har provat på att burka vilket fungerade sjukt bra då jag inte tänkte på vad jag
gjorde men så jag insåg att jag borde tänka sväng vänster, lutahöger, sväng höger luta vänster
gick det rent ut åt helvete. Förutom att jag kastedes av nån gång och körde in i
ett träd så gick de grymt bra. Det var riktigt roligt och idag efter två dagar skoterkörande så
mår kroppen som den mår. Den har fått sig en chock efter två hårda
träningspass. Mina ben är inte att leka med, dom värker trots att jag ligger
helt still. Från nacken och ner till knäna är jag helt mörbultad.
Det är heeeelt sjukt hur otränad jag är.

Det var inte bara jag som körde in i ett träd utan även Linus var och smakade träd
och Jonas körde AV ett träd. =)

Nu ska jag lägga mig och döö i soffan eller nåt sånt. De jobbiga är att de är hockey så jag
lär väl sitta här och mögla tills den är slut i alla fall.

Skoter är en heltkroppsträning. Jag säger bara som Linus. RMK RMK RMK...eller va säger du "Linx"?


Kommentarer
Postat av: Hellen

Sköööönt med träningsvärk ;) men du ska inte klaga, det låter som att det var värst för trädet! ;D

2010-03-03 @ 12:16:51
URL: http://njut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0