Ny Design.

Den här gången har jag testat mig fram och gjort designen helt själv och skrivit html koder.
När man väl blev insatt i det var de ju riktigt kul.
Försöker göra om min kusins blogg men de går inte så bra eftersom hon är lite smått kräsen.
Eller hon vet vad hon vill eller hur, kusin vitamin?
Jag blev inspirerad att göra om min då jag en kväll satt och försökte få ihop hennes.

Klockan är nu alldels för mycket, ska krypa till sängs men jag har jobbat min fjärde kväll (16-01) så jag har vänt dygnet lite smått. Det gör jag ju förstås alltid då Jonas jobbar nätter. Jag tar mig aldrig i säng.

Men nu jävlar måste jag dra mig. Ska upp med Linda imorgon och hjälpa henne att rensa Roberts förråd.
Både han och Jonas jobbar natt nu så dom kommer sova imorgon och varken jag eller Linda kan sova nu då dom inte är hemma.

Hur som haver, håll i hatten när du fiser i motvind!


Kommentarer
Postat av: Karolina

1: Jag är inte kräsen, jag skrev hur jag ville ha det men du har inte gjort ändringarna jag önskade.



2: Du har tagit mitt citat, utan att fått godkänt av mig. Jag vet att du frågade, men jag har inte svarat ännu.



3: Nu ser din blogg ut som jag ville ha min...



Jag tror jag behåller min som den är. Duktigt av dig att göra allt detta.

Kram

2010-03-29 @ 10:09:05
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Elin & Isak

Snygg bloggen blev. Du känner dig inte manad att fixa till min blogg då du har tid?



Hoppas allt är bra!!



Hade Bäst! kram

2010-04-02 @ 20:52:00
URL: http://kiiwifrukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0