Flitig som bara den!


Jag vet att det var ett bra tag sen jag uppdaterade. Sorry...

Jag var i alla fall på Bio igår. Haha, detta inlägg börjar ju se ut som de förra?
Dock har jag sett Eclipse med Veronica denna gång. Den var såå mycket bättre än tvåan och höll sig mycket mer till boken än jag trodde. Jag är inte alls besviken, annat än att den hade kunnat få fortsätta ännu längre.



Någon annan som har sett och vill dela med sig av sina tankar?


----------------------------------------------------------------------------------------


Nu till det rubriken syftar på. Jag blev less och kände att jag behövde mer hyllor i garderoberna hemma.
Ringde pappa som jag visste hade slängt ut flera garderober så jag åkte till farfar i Bredåker och hämtade massa hyllplan. Så jag har därför fixat fint i våra garderober. Jag har tom kommit ihåg att ta före och efter bilder..typ.
Hann ta ner en hylla i Jonas skåp men annars så..




Här är efter!




Va säger ni? Visst blev det mycket bättre?
Nu ska jag bara försöka få Jonas att köpa sjutdörrar istället. =))

Kommentarer
Postat av: Helena

Snacka om att jag är dålig på att läsa andras bloggar haha (och att skriva i min egen). Men det blev ju asbra med garderoberna! Men hur länge tror du det ligger så där snyggt och prydligt? ;D



Ingen åsikt om Twilight (sorry), gillade ettan, inte tvåan, inte sett trean och kommer inte prioritera att göra det heller. =)

Kram

2010-07-14 @ 16:21:31
URL: http://njut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0