Grattis mig själv

Idag fyller jag år! Fy fan jag blir ju 23 år hjälp va tiden går fort, jag tyckte nyss att
jag fyllde 20. Idag är de fika här hemma så jag borde ta och
städa undan lite för igår blev de mest bara baka och inge städa.

Jag fick i alla fall upp gardinerna i sovrummet typ kl 1 i går natt.
Johanna tvingade mig att få upp dom efter de att jag bad henne tvinga mig att
sätta upp dom.

Jonas jobbade natt så jag och Johanna gick och la oss efter 2 nån
gång men somnade efter 3 då vi hade legat och sett några avsnitt vänner.
När Jonas kom hem kröp han ner bredvid mig och han sover fortfarande.
Så jag slet upp Johanna så nu ska hon få slava idag. =)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Grattis sötnos!!

2010-02-02 @ 18:25:55
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0