Favorit? Hur kan man välja?


Som ni redan vet är jag galen i Twilight böckerna och nu försöker jag förstå
vem av dom tre huvudpersonerna som jag gillar mest.





Jacob, Bella eller Edward?

Jag vet heller inte om hur jag tycker att böckerna ska sluta.
Jag vet inte om jag vill att hon ska ha Jacob eller Edward.
Däremot tycker jag dock dom slutar bra, men vill förstås att hon ska
skriva mer böcker om dessa tre.



Jag bara älskar denna bild på Jacob och Bella.







Nej nu väntar min älskling på att jag ska komma och lägga mig
med honom. Inte för att jag är mycket till sällskap eftersom att jag
ligger och läser men ändå.

Han har jobbat 16 timmars pass mån-ons så han är helt slut
han lär nog somna så fort jag lägger mig bredvid.



Hoppas att jag inte tråkar ut er med mitt twilight-tjat!


Kommentarer
Postat av: jootjiimama

ja vem vill man "pöka" med en varg eller en vampyr? haha EDWARD EDWARD EDWARD!!!

2009-11-13 @ 14:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0