telefon fan

Första dagen på jobbet är avklarad.
Fan jag kände mig som världens nybörjare.
Hittade ingenting och visst är det samma saker att göra
men de görs ju på heelt olika sätt.

Nåjå de tar väl nån gång innan man kommer in i det.

Jag blir galen! Min telefon har för första gången börjat krångla. Den slår igång kameran
fast man inte har öppnat lins luckan.. nåt glapp måste de fan vara?
Den börjar nog strejka efter alla sms jag har skickat.
Man blir så lurad när den tänder upp hela tiden. Jag tror ju nån ringer
eller att jag får sms. Fan jag måste köpa en ny!

Nej nu ska jag gå och sova, eller? kanske att jag ska se en film...?


Kommentarer
Postat av: erika

du ida, jag tror du kommer in i stämningen och arbetsuppgifterna rätt snart. Lycka till!

2009-03-17 @ 01:41:33
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa
Postat av: Elin & Lillsmajlet

Alltså Bwc har ju som inte tagit detta på allvar så vi har ju som inte fått någon hjälp där ifrån alls, eftersom han har ju endå haft eksemen enda sedan han föddes. Och "Mirakel" salvan funkar ju inte ens längre heller. Men han har träffat en barnläkare nu, var först nu då han fått så mycket i ansiktet som dom tog det på allvar så nu har han fått en remiss till Hud så vi väntar på att dom ska höra av sig men det kan ta upp till 3 veckor.



Vi saknar dig!! Puss från oss

2009-03-17 @ 22:46:17
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0