Fransk inneboende

Jaha, nu har Kilian anlänt och man han fått slipa på engelskan lite.
En riktigt trevlig grabb. Han hade med sig presenter till oss. Franska
delikatesser, riktigt gott. Vi har fikat varma mackor och pratat lite stunt.

Han säger att han gärna äter och "lever" som vi gör. Så han får känna på
ett riktigt svenskt liv. Svensk mat och sen ska vi fara och åka
skoter med honom. Får hoppas att jag inte jobbar just den dagen då.

Han och Marcus har bosatt sig i studion och håller på med musik.
Pappa plockar och donar där uppe, själv sitter jag och funderar på
vad jag ska hitta på. Ska jag åka och sova hos Jonas och städa där?
Han kommer ju hem på tisdag så då borde de ju vara städat där eftersom jag har
"bott" där nån dag och så. Tankade i alla fall full tank, SATAN VA DYRT 589:-

Ska gå å prata med pappa och höra vad han säger.

Imorgon blir de jobb...åhh jag är så nervös.

Kommentarer
Postat av: hanna

lycka till imorgon, du kommer klara det galant :)

2009-03-15 @ 22:20:27
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0