biltvätt

Jag har ju inte berättat att jag har varit och tvättat bilar med Johan i tisdags och
i onsdags med Jonas. Men satan, Jonas bil är lika skitig idag sen jag
valde att köra till Piteå och sen har det varit plusgrader ute också.
Känns som att jag haft en ganska givande vecka trots att jag inte har jobbat.

Men imorgon då jävlar ska jag jobba min första dag på Max i Boden.
Är lite små nervös inför det, men nog ska det gå bra. Max som Max, dock skiljer det ju
endel saker i alla fall.

Nej jag skulle ju gå och göra mig klar. Nu ropar farsan också.

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: carmenciita

det kommer gå bra i boden =)hmm nu kommer du få ta emot mina bauta stora beställningar haha.. har faktiskt inte varit på max nu på 2 veckor det är faan rekord haha

2009-03-16 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0