den nya designen har landat!

jag hade ju lovat ida en ny design när jag fått sommarlov och ikväll kavlade
jag upp ärmarna och satte igång. hon gav mig fria händer men ville ha den
i rosa, svart och vitt. eftersom att hon ville ha något lite mera somrigt så letade
jag fram en sjukt läcker bild till hennes header, den ni ser ovan! men sen
började jag fundera om den kanske inte var lite väl opersonlig och gjorde en
till header med en bild på ida. jag valde alltså mellan dessa..

 

valde jag rätt header? vad tycker ni?


hursomhaver är det iaf skönt att idas extremt mörka design är borta.
visst, den var snygg men inget som passar i dessa sommartider.
nu har hon fått lite mera färg på bloggen och jag hoppas att den ska
inspirera ida att uppdatera bloggen lite (läs jävligt mycke) oftare!
håller ni inte med mig?

just nu är ida i lule och jobbar i grillvagnen som är placerad på max
ute vid elgiganten. ni som känner till lule förstår vart jag menar ;)


nu håller vi tummarna för bättre väder och en grym sommar!
hälsningar hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0