-lista-

Namn - Ida
Ögonfärg - Bruna
Hårfärg - Brunt
Längd - 1.57
Vikt - Tror inte de du!!
Höger / vänsterhänt - Höger
Dålig ovana - Äter och dricker alldeles för onyttigt.
Stjärntecken - Vattuman
Sko stl - 37-38
Är dina föräldrar skilda - Ja, sen jag var 3-4 är
Skor idag - Svarta sommar sandaler
Din svaghet - Jag är en grubblare.
Dina rädslor - Att inte vara omtyckt
Mål för det här året - Bli lyckligare
Mest använda fras på msn - "okej" ";P" "haha" nåt sånt.
Det första du tänker på när du vaknar - Nej, nu ringer klockan igen.
Dina bästa kännetecken - Oftast glad? tror jag iaf.
När går du och lägger dig - Alldeles för sent. Igår var klockan efter 7 på morgonen =)
Mest saknade minne - Då mamma å pappa bodde ihop.

BRUKAR DU

Titta på dig själv i spegeln - Allt för ofta!
Gnälla - Mesta tiden ja.
Sova - Ja alldeles för mycket!
Ta mediciner du inte borde ta - Nej!
Vilja dö - Nej!
Drömma mardrömmar - Aldrig!
Drömma sexdrömmar - Allt för ofta om de nu går (?)
Klä dig i svart - Ohh ja. ALLTID!
Gå till kyrkan - Dop, bröllop och begravning!
Gå i skolan - Nej, äntligen slipper man den.
Röka - Nej!
Ljuga - Vita lögner men jag håller mig oftast till sanningen.
Hata folk - Ogilla folk, ja. Men aldrig hata?
Lita på folk - Har alldeles för lätt för att lita på folk och det får jag oftra sota för.

VEM
Saknar du mest - Elin & Isak
Vill du döda - Alla småkryp som finns nu på sommaren!
Rörde dig sist - Helena på jobbet.
Vill du slå - Han idioten. (nämner inga namn)
Vill du kittla - Lillebror, han kan man kittla tills han kräks. Han är sjukt kittlig.
Kramade du sist - Hanna
Vill du prata med - Jonas
Skrek du på sist - Mattias tror jag (?)
Vill du vara som - Mig själv, fast bättre.
Sårade dig sist - Mattias
Vill du bli galet full med - Madelene
Gjorde dig riktigt glad senast -  Mattias
Fick du sms från senast - Lillebror

HAR DU
För många vänner - Jag har tillräckligt med vänner så jag klarar mig.
Förföljelsemani - njae?
Tvångstankar - Finns många små ja..
Någon annan psykisk sjukdom - De hoppas jag inte (?)
Någon fysisk sjukdom - Lider av trötthet JÄMT, om nu de räknas (?)
Någon skada - Tror jag nog inte.
Färgat håret - Många gånger, men nu är det länge sen.
Brutit några ben - Nej!
Några piercings - Öronen och bröstvårtan
Egen dator - Japp
Bra självförtroende - Har aldrig haft och kommer aldrig få.
Köpt kondomer - Jo de har jag nog. För länge sen på apoteket.
Sagt jag älskar dig till någon idag - Ja!
Bjudit ut någon - Nej inte på dejt men frågat om den vill fara och äta middag osv..?
Varit kär - För kär för många gånger!

HUR

Svarar du i telefonen - "JA?" eller "Ida"
Fördriver du tiden - Sova (?)
Mycket pengar har du - Alldeles för lite, speciellt nu när jag måste köpa en ny front till Jonas.
Tjänar du pengar - Jobbar på Max
Ofta bäddar du sängen - Varje dag, om inte Jonas hinner före.
Ofta diskar du - När det behövs.
Ofta städar du - Allt för sällan men har får mina ryck!
Många stör du dig på - Allt för många!
Ofta träffar du din familj - Nån gång per vecka.

TROR DU

Att du kommer bli något - Nej, de är ju inget jag strävar efter heller.
På rymdvarelser - Nej, men spöken och andar.
Att folk tycker om dig - Japp, de hoppas jag.
På ett liv efter detta - Japp
Att fiskar kan tänka - Säkert men dom har nog en väldigt liten hjärna.
Att du kommer leva länge - Ja, förhoppningsvis

VÄLJ
Katt eller hund - Katt
Vit eller svart - Svart
Varmt eller kallt - Varmt
Vatten eller land - Land
Telefon eller internet - Mobiltelefon
Musik eller tystnad - Musik
Bok eller film - Film
Leva eller dö - Leva

Kommentarer
Postat av: Sara

Damn it måste också göra lista snart! tycker det är skitkul att läsa dom!=) , hoppas allt är bra med dig!=) Många kramar!

2009-09-24 @ 21:22:14
URL: http://carmenciita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0