Shopping med Elin och Isak

Lovade Elin att lägga upp en bild på den snygga klänningen jag
köpte idag. Hon köpte förstås en likadan för hon skulle på
bröllop om en månad. Själv köpte jag den för att köpa,
jag har faktiskt ingen klänning. Jag är ingen klänning-tjej som Elin.
Nåjå såhär ser klänningen ut:



Hann nog lägga upp detta blogg inlägg innan Elin ens var hemma från
stan. Sen köpte jag även en kofta (fick på köpet) och en ny grej till kökskranen,
två örhängen, en puderborste och sminksvampar.
Självklart var vi ju och köpte mat på Donkan som vanligt då jag är med Elin,
jag säger som henne; "det är ju som vårat ställe".

Nu måste jag plocka och städa lite här hemma, känns som att det
är ett evighetsgöra. Sen är det MER disk idag men Matte var faktiskt snäll
och diskade igår, men efter det har han hunnit äta 5 mål mat.
Ja, förstå, han äter som fan, konstant, hela tiden. Förstår inte vart han sätter all mat.

Vi lär höras ikväll igen. Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: isabelle

gud vad fint! jättesnyggt Ida :D

2009-01-23 @ 18:58:49
URL: http://isabellestroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0