natt suddande

jaha... jag har inget att skriva eller göra, ingen att prata med utan jag bara sitter här och bläddrar mellan folk på facebook. Varför går jag inte och sover? jag ska ju träffa Elin och Isak på stan imorgon och Linn ska nog komma hit på filmkväll. Gissa om jag kommer vara trött då. Kommer somna till filmen vi ser. Varför kan jag inte slita mig då? Jag blir såå arg på mig själv ibland. Har dock pratat med Johan fram tills nyss och vi har skickat gamla bilder på oss och lite annat folk. Sånna dära roliga bilder. Suttit och skrattat men nu borde jag sova, han kunde ju slita sig och gå och sova.

Fan nu är det skärpning för er som är inne och läser och inte kommenterar. Jag har ju faktiskt blivit bra på att blogga nu tycker jag. Har skrivit fem inlägg under min vakna tid idag. Om jag stannar uppe i en timme till kan jag ringa och väcka Jonas när han ska kliva upp och fara och jobba! Men jag tror jag skippar den idén.

Kan tala om hur mina planer lyder för veckan.

tisdag: stan med Elin och Isak, filmkväll me Linn

onsdag & tordag: slöa och sen jobb 16:30-00:30

fredag: Packa och städa lite här hemma för att sen fara och jobba 23:30-04:00. Efter det ska jag gå hem, duscha äta nånting och sen ta min väska och gå tillbaka till stan (tågstationen) för tåget går 6:47 till Boden

Lördag:
och då är jag framme 10:51 och där ska Jonas hämta upp mig. Då ska vi på systemet sen och till Jonas och se film men jag kommer nog somna en sväng eftersom jag inte sover nåt den natten och på tåg kan jag inte sova. Därefter ska jag hälsa på pappa och Käthie för hon skulle hälsa på pappa denna helg men åker redan upp på fredag, typiskt att jag skulle jobba annars hade jag ju kunnat åka med henne och Isabelle.

Kommer måsta stressa därifrån för att åka hem till mamma och äta middag, duscha och försöka göra mig snygg för sen ska jag tillbaka till Jonas igen där de sen blir fest.

Söndag: Bakissöndag, jag hoppas på att få maxmat och bara ligga i Jonas soffa och nöta på hans filmer och serier. Längre än så är inte planerat.

Nu bär det av till sängen. puss och kram på er och glöm inte kommentera!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, kanske beror på att jag bara tog med två bilder och att du inte råkade vara med på nån av dem :p

2009-01-27 @ 11:13:29
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha men du är ju som jag gumman, vi kan ju aldrig sova på nätterna, sedan slutar det att man aldrig tar sig upp på dagarna. Vi kommer sakna dig då du är i Boden kom hem fort till Oss. Isak vill leka med sin gudmor.

2009-01-28 @ 00:09:37
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0