Life as it is

Har egentligen ingenting att säga.
Jag är helt tom, hade världens bråk med Mattias igår
vilket slutade med att jag satt och grät i 1½ timme medan
han sov. Tror inte allt detta om G-vare är så bra som vi trodde.
Inget är bra, vi mår båda dåligt och jag har nog sårat honom genom att inte
vilja flytta med eller leva som särbo.
Fick därför höra en hel del dåliga saker igår som jag inte hade gjort
mig förtjänt av tycker jag.

Nåjå, ska jobba 18-04 som ni redan vet i natt och imorgon blir
de Mary Kay, ska bli skoj.
Hoppas att Linn och Belinda också kan komma
så att det inte bara blir jag, Elin och Käthie.
Känns ju lite magert! Tyvärr kunde inte Erika för hon hade åkt på jobb
och de andra jag har frågat har jag inte fått svar av. (lite besviken på det)

Nu ska jag och Mattias (som inte ens pratar med varandra) åka och
käka innan jag ska börja jobba.

Ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

kramar om Livet är inte roligt ibland...

2009-01-23 @ 19:02:20
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: carmenciita

tro mig jag SKA googla! ,Oj vad jobbigt ! : ( men jag förstår dig helt och hållet är ju starkt av dig att stå på och inte flytta nånstans dit du inte vill. Hoppas allting löser sig snart, jobbigt med sån där spänd stämning!(kramar om)

2009-01-24 @ 11:02:44
URL: http://carmenciita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0