packat och (inte) klart!

Det här tar ju evigheter, ju. Har packat två kartonger och det tog hur länge som helst. Efter dom två blev jag less och satte mig vi datorn och såg Kyle XY samtidigt som Jonas skickade en länk till Coolstuff så självklart fastnade jag där. Hamnade på kärleksbutikens hemsida så jag har suttit fast sen 21.50 vid datorn. 00.30 började jag packa en kartong till och nu är jag klar med den. Så 3 kartonger får bli bra ikväll, imorgonbitti måste jag fortsätta!

Måste försöka möblera om lite så att det inte ser ut som fan när jag har tagit mina grejer och flyttat. Jag ska försöka fixa så att alla kartonger och allting ser någorlunda ut till på lördag eftersom det blir fest då. Får stänga in allt i datarummet som de är typ nu. Dock måste jag lyfta ut stereon så vi har nåt att spela på/i. (?)

Ska bränna ut nån skiva också eftersom att datorn kommer vara nerplockad på fredag så ni kommer få en update fredag innan nerpackningen och sen måndag kanske tisdag då jag packar upp den, hittar mig en skärm, mus och ett tangentbord. Jag har ju en sån där jobbig stationär men snart skall en bärbar införskaffas. Måste bara ha lite pengar först.

Nej nu måste jag gå och sova om jag ska ta mig upp imorgon och packa innan jag börjar jobba klockan 16.00.

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: LisaG

köp en sån liten som jag har. fungerar perfekt och väldans praktiskt :D ungefär en 10'' skärm och färg: rosa. Skaffa skaffa ;)

2009-02-25 @ 02:00:58
Postat av: Bells

fin blogg :D

2009-02-25 @ 02:02:26
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, tack men nej tack. flyttpacka måste ju vara det värsta som finns :O gruvar mig för att behöva göra det snart :/

2009-02-25 @ 22:16:23
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0