packa | tvätta | städa

Fan jag borde ta tag i mitt liv nu. Har en vecka kvar här i Umeå så jag borde fan flyttpacka lite. Jag har sååå dålig självdisciplin så de har inte blivit mycket packat än 6 kartonger och då är inga köksprylar nedpackat. Har ju massa blommor, gardiner och skit som ska ner oxå men de känns som att de är rätt onödigt att packa nu. Sen allt jävla lampor.. 8stycken, stackars mattias, han kommer vandra i mörker.

nu ska jag springa ner till tvättsugan och göra lite nytta i alla fall..sen kanske äta nånting?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åhh, jag som älskar att packa! Får hjälpa dig en annan gång. Jobba lugnt i helgen! kram!

2009-02-21 @ 16:43:29
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Elin

Haha vet inte om du hade läst de inlägget där du lämnat din senaste kommentar men Isak är ju sjuk så jag kan inte lova att vi kommer kunna ses nått då. Men är han frisk och jag inte blivit sjuk så ses vi gärna på Tisdag. Han har typ Magsjuka/feber. Därför jag oroar mig för att jag också kommer ligga i morgon eller på måndag.

2009-02-21 @ 22:50:20
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0