ny utmaning

Och jag bangar ju aldrig på utmaningar. Bara om jag har missat att jag blivit utmanad. Så here we go!

Jag blev utmanad av Maria

5 saker du helst äter:
♥ Mat
♥ Allt onyttigt
♥ Grillat nötkött (oxfilé är inte helt fel)
♥ Max mat
♥ Chilicheese med green & Garlic dip

5 saker du ser fram emot:
♥ Få flytta upp till Boden (dock inte hem till far el. mor)
♥ Få min egen lägenhet
♥ Fast jobb igen
♥ Sommaren
♥ Min utflyttningsfest här på lördag den 28e

5 saker du tänker på varje dag:

♥ Att jag ska sluta äta onyttigt och gå ner i vikt
♥ "har nån ringt/smsat mig?"
♥ Snart får jag komma till Boden igen
♥ Åhh, jag borde städa/diska osv.
♥ Gud va gott de skulle vara med GODIS!

5 saker du stör dig på:
♥ När folk ignorerar mig
♥ Folk som klagar på andra för att deras eget liv suger
♥ När jag inte får som jag vill
♥ Folk som sjunger låtar och inte kan texten (mamma och pappa speciellt)
♥ När datorn jämt ska krångla för mig

5 saker du vill ha:
♥ Fast jobb igen
♥ Egen lägenhet
♥ Barn (nån gång i framtiden med rätt person)
♥ En norrbottensring
♥ Pengar

5 saker du inte klarar dig utan:

♥ Vännerna och familjen
♥ Mobiltelefonen
♥ Datorn
♥ Mat
♥ Närhet och kärlek (med rätt person)

5 ord som beskriver dig:

♥ Lat
♥ Glad/Positiv
♥ Envis
♥ Galen (?)
♥ Kramgo!

Jag utmanar er som känner er intresserad.
Har blivit rätt mycket sånt nu senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag skyller på att jag mådde illa som faan den dagen. var nära på att banga balen faktiskt, jag var inte i mitt esse den dagen. men jag och hanna tog oss ner en sväng ändå :)

2009-02-10 @ 23:12:46
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Gee

Du vet då hur man får mig sugen på chili cheese, det bästa i hela världen!!! ;) hehe

2009-02-11 @ 01:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0