never ending story!

Ja de känns fan som det, man packar å packar å packar och ingenting händer. Jag har packat allt från lådor och skåp så de känns ju inte som att nåt är packat och att allt är typ kvar.

Mattias körde upp mig från sägen. "du får du kliva upp å klä på dig, Daniel kommer hit!" fan att man inte ska få sova när man vill i sin egen lägenhet.

Jag har ont i alla leder i kroppen och jag håller på att bli sjuk. Hoppas att det inte är så mycket gäster ikväll på jobbet men de är nog lugnt ändå eftersom jag jobbar med Magnus och då går alltid arbetskvällarna riktigt fort av nån konstig anledning. Imorgon är det min sista jag och då jobbar jag 00-04 på krogruschen, shit va folk de kommer vara de är ju löningshelg!  Nåjå, jag får peppa inför sista dagen och att det bara är 4 timmar!!! Jag hoppas på att få backa grillen eftersom det är Erika som är passchef och de är ju mitt sista pass...snäääälla!! =)) Hela förra helgen fick jag stå i kassan så tre timmar i grillen skulle inte vara helt fel en sista dag.

Nu ska jag gå å göra nån nytta, vet dock inte riktigt vart jag ska börja, sa igår att jag skulle rensa avloppen men jag vet inte om jag är så pepp på de och inte nu när vi ska få främmande heller.

Får bli imorgon, åhh hjälp vad mycket det blev imorgon att göra!!


Kommentarer
Postat av: hanna

så du får bo helt gratis hos tony? fan vilken lyx :) ja gud ja, om man ändå fick slippa alla jävla jobbiga utgifter. det verkar alltså inte bara vara jag som är utfattig den här månanden :/

2009-02-26 @ 14:19:09
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Elin

Du visst såg du att jag satt in pengar åt dig, eller dom kanske inte kommit ännu. Satt in 300kr iaf till att börja med så får vi se om jag har råd med att sätta in mera eller om det får bli nästa månad. Hörs senare eller i morgon.

Puss

2009-02-26 @ 21:13:18
URL: http://www.nogg.se/kiiwi
Postat av: Elin

Haha nädå inte var det DIN kamera jag glömde i Miias bil heller det var min egen, din kamera ligger så fint hemma. Den vågar jag ju inte ta utaför dörren så, är ju rädd att jag ska tappa den. Har bara tagit 2 kort på Isak här hemma med den. och I morgon ska den ladda för Party bilder på lördag.

Fick iaf tillbaka min egen kamera idag så. Lär ju ta med den endå, men de lär bli din kamera som får gå varm på lördag då jag bara kan ta ca, 25 bilder till innan mitt minneskort är fullt.



Puss

2009-02-26 @ 21:34:08
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0