nattsuddar igen

Jag har inget att skriva, inget att berätta och ingen bild att visa. Bra blogg Ida! Själv gillar jag inte att läsa bloggar med några rader så jag kanske inte borde skriva en sån själv. Jag ska göra en "viktor hemling" han sa alltid att man måste fylla ut rader med skit ibland. Vill inte gå och sova och jag har lyckats hålla Jonas vaken i 2 timmar och 15 minuter längre än han sa att han skulle sitta.. redan klockan 00.16 sa han Godnatt första gången sen lyckades jag ställa frågor som han inte kunde låta bli att svara på. Nu har han lagt undan datorn och nu sitter vi och smsar istället, som att de skulle vara nå bättre? Stackarn ska upp kl 05:30. Nåjå, han får skylla sig själv, jag har ju inte tvingat honom.

Skit, han gav upp och ett sms väcker ju inte honom som ni vet. Ni som hänger med i min blogg i alla fall. Det finns inte mycket som väcker honom. Han är typ som skalman, nej nu överdriver jag men han är sjukt svårväckt. Blev förbannad i somras när han inte svarade på ett sms vid 3 på natten så jag bombade honom med sms. Det krävdes strax över 30 för att han skulle vakna och ens orka fråga va fan jag höll på med. Mitt svar den natten var, "jag har tråkigt och kan inte sova" hade legat i sängen sen 00.30 och innan dess hade jag sett film och trott att jag skulle somna till den men icket.

Se på fan nu blev de några rader med SKIT. Så intresseklubben antecknar! Hoppas ni som också nattugglar har roligt åt mina sjuka inlägg. Om inte annat har Sara det på jobbet så man kan få någons tråkiga vardag lite rolig. =))

Gå och Sov istället. Vilket jag också borde göra. Följa mina egna råd, vilket aldrig har varit bra förr. Men jag ska nog lyda mina ögon. Först slänga iväg ett godmorgon-sms till Jonas vilket jag lovade eftersom han ville ha något att se fram emot när han for till jobbet. Kan ju vara kul om man gör någon glad för en gångsskull.

SOV GOTT, Godnatt och allt sånt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0