kräk, blä och fy!

Nån som vill byta med mig?



Jag har just gett mig in på det värsta jag vet,
rensa avloppen. Vet att jag har skrivit att jag skulle
göra det för länge sen men jag har gruvat mig in i det längsta och
nu bara måste jag göra dom idag.
Hälften är gjort men när jag skulle göra golvbrunnen så får jag inte loss
själv röret för att badkarsframsidan är ivägen.
Nån som vet hur man får loss badkarsframsidan?
Får ta mig an det där och fråga Mattias när han väl vill vakna.

Han gick skola 8-10 imorse och när han kom hem satt han vid sin nya
dator till 13.30 och då bad jag honom hjälpa mig att packa
men då var han sååå trött och behövde vila.
Ska väcka honom när jag skrivit färdigt och då ska han få
fixa golvbrunnen.

 Vad har ni gjort som ni kan vara stolt över idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0