jaha, rubrik igen?

I lördags gick jag och Mattias på Rex och åt jätte god mat. Dock dyrt men de hade vi ju redan räknat med. Efter det så skjutsade han mig till Moa där också Elin, Isak och Andreas var. Dom satt och drack vin och drinkar och kollade på melodifestivalen. Så jag gjorde dom sällskap fram till ett nån gång då jag Elin och Isak gick hem till Elin.

Isak fick lägga sig med en gång igen, han hade ju redan sovit hos Moa sedan gjorde vi oss klar för natten och bäddade ut soffan i vardagsrummet till mig. Vi la oss båda och såg Mr. Bean men ögonen gav upp när nåt program om handikappade barn började. Elin vaknade till och gick och la sig i sin säng, efter de sov jag fram till 07:00 men insåg att dom också sov så jag somnade om till 10 nånting.

Isak fick välling och lekte en stund medan vi såg Bruce allmighty och tillslut somnade han om. När filmen var slut gjorde jag mig klar och sedan Isak, Elin var så seg så jag hann med både mig och Isak. =) Därefter gick vi till Matstället och beställde hem mat och hyrde två filmer. (S)Mother och The wickerman, dom var väl sådär. Isak fick gröt under en av filmerna och vi åt våran mat sedan blev det en vila för Isak och sen lekstund. Blöjbyten på "bajsmannen" och sen i med köttfärssås och spagetti i hans lillmage.

En timme efter han hade ätit så badade vi honom så han luktade SÅÅÅ gott. Pyjamas och blöja på det och sen kunde ju inte låta bli att sitta och sniffa på honom. Klockan var bara 18.00 så de var ju inte dags för sängen ännu så han somnade ett tag i babysitterna medan jag och Elin såg one tree hill och 19.00 kom Mattias och hämtade mig. Helt otroligt, han skrev sms på morgonen vid 11 och frågade om han skulle komma och hämta mig. Har de slagit runt för honom? Men de var skönt att slippa ta bussen till stan å gå hem därifrån. KALLT!!

Vi tog en sväng in på Ica och köpte bröd, balsamico vinäger och olivolja. Vi satt och doppade bröd i det och jag åt minimorötter BRA middag Ida! Undertiden såg jag klart Sagan om de två tornen som jag inte hann lördag. Hade ingen ork i kroppen så jag låg bara i soffan och såg film. När den var slut såg jag självklart Sagan om konungens återkomst och det var extended så den tog fan ALDRIG slut. Började se den 22.04 och 23.30 gick Mattias och la sig. 00.17 la jag mig i sängen för att se DISK 2 som var lika lång den med. alltså 4 timmar. Shit, mina ögon alltså!

Idag klev jag upp 10.30 för att jag skulle ringa vårdcentralen så att dom kunde fixa nytt recept till mina p-piller men inte fan hade dom tid. Så imorgon innan jag går på stan med Elin tänkte jag att jag skulle gå in där och bara prata med en barnmorska och sen gå på apoteket och köpa ut nya.

Varför ska jag alltid vara ute i sista stund? Då de handlar om mina p-piller så är de alltid så att jag fixar nytt recept samma vecka ibland tom. sista dagen då jag behöver dom. Kan jag inte bara fixa nytt recept när jag hämtar ut de sista 3 månaderna? Nej jag är så dum så jag ska vänta!! Men imorgon blir det av!

Nu ska jag duscha en sväng och 16.30-00.30 blir det jobb ikväll med Erika! Jippi!

Hoppas eran helg har varit kanoners!

Kommentarer
Postat av: Erika

Erika Är förkyld som ett as och komemr nog inte vara superkul att jobba med. Men ska försöka! Vi ses snart!!

2009-02-16 @ 13:20:57
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa
Postat av: Elin

Haha Tack för i helgen gumman. Men vi ses ju i morgon. Puss

2009-02-16 @ 15:39:00
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0