ida är bra idaG

Isac sa ingenting på jobbet att jag hade glömt inventeringen eller brödpåsarna så de var lugnt. Att jobba med Magnus är en fröjd! Tiden går fort, det är inga konstigheter och vi kompletterar varandra i köket. Allt går som på räls!

Assistenterna hade assistenmiddag på Oleary's igår så Lotta, Isac och Magnus jobbade bakis idag. Antar att Johan också var det men jag hann bara träffa honom en snabbis. Han sa att chefen från Max i Boden hade ringt och frågat honom om jag var intresserad av att jobba heltid under april och majmånad. SJÄLVKLART, ingen tvekan sa jag med en gång! Så nu håller vi tummarna på att de går bra för mig i Boden, dom har ju drive in och de är en helt annan sak att jobba med så...lite nervös är jag.

Hur som helst, Magnus gör alltid bra stängningar och när vi har larmat och låst frågar jag honom "stängde du brödpåsarna?". Han suckar och säger FAN. Men gissa vem som hade sett att dom inte var stängda?? JAG SÅKLART!! så jag fick vara duktig! Han var inte riktigt sig själv idag eftersom han var så bakis, han sa även att de bara blev värre ju längre kvällen gick...

Nu sitter jag och pratar med Elin och planerar festen på lördag. Jag har insett att jag har rätt mycket sprit och att jag kommer vara rätt bra packad. Tur att jag inte kommer ha någon dator tillgänglig denna gång som sist! Fan Jonas du skulle ju inte låtit mig sitta vid datorn när jag var full!! Skyller allt på dig!

Nu ska jag duscha och öhm...ja, typ sova? Måste ju upp i rimlig tid imorgon och PACKA!!! ÅHHH JAG ÄR VÄRDELÖS och det tar så mycket längre tid än man tror!

Kommentarer
Postat av: hanna

jadu, för att de på make up store är så jäävla dyra. och eftersom att jag är så fattig så använde jag ju såklart mina presentkort och fick en dyr mascara helt gratis ;) min absoluta favoritmascara kostar 165 kr och det hade jag inte råd att punga ut med. men det beror ju helt enkelt på vad man gillar för mascaror, vad är det du använder?



gaah, kolla min blogg. jag ser ut som en fjortis :S

2009-02-27 @ 01:33:00
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha jadå Mycket sprit är bra, nu har jag så ja, jag lär ju klara mig mer än bra annars blir jag nog orolig över mig själv. Peppa Peppa.



Å du Lycka till med PACKNINGEN i morgon.



Här ska också sovas nu.



Puss

2009-02-27 @ 01:42:20
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0