House of Metal

Blir ett snabbinlägg innan sängen. Klockan är alldeles för mycket nu!
Jag ska upp 10.00 å då ska jag in till stan köpa naglar och sen hem
fixa de städa, och vid 15tiden skulle Elin dyka upp.
Vi ska fixa oss fulla och dricka oss snygga =))

Sista dagen på jobbet var kanoners! Fick jobba med Erika, Emma och
Frida. Alltid lika trevligt! De funkar som bra med dom.
Sen får vi inte glömma Daniel förstås.

Jag fick rycka in lite tidigare.. sådär 40 minuter innan och det var
bara tur att jag var där för pappa skulle till Käthie så jag liftade med honom
till jobbet. Fick sms av Erika och hon skrev att det var House of Metal
i helgen och de betydde förstås att vi har SMOCKAT med folk.

En gäst sa att de kostade 25:- för korv med bröd och då går man hellre på Max
och självklart tänkte hela Umeå likadant!!

Kvällens höjdpunkt var en kille som sjöng hela beställningen till Erika!
Så underbar kille alltså. Sen hur han såg ut vet jag inte. Hann aldrig kolla
men snyggt sjöng han i alla fall.

Nej nu jävlar ska de sovas annars kommer jag bli full på en shot imorgon,
vilket jag hur som helst ändå blir. Dåligt med mat och sömn brukar sluta
med en packad Ida. Precis som sist jag drack i Boden och det inlägget
var inte speciellt bra. Jag kommer inte kunna blogga i fyllan imorgon eftersom
jag ska packa ner datorn så jag hoppas på ett inlägg imorgon med bild på mig och
snygg Elin innan resten av gänget kommer! 
Därefter blir det blogginlägg kanske måndag eller tisdag.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Erika

han var ganska snygg faktiskt...

2009-02-28 @ 13:31:41
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0