Framtidsdrömmar

Självklart har jag blivit tillfrågad av Maria om 10 yrken som jag helst vill jobba med. So here it comes!

1. Frisör
2. Massör
3. Make up artist
4. Hudvårds terapeut
5. Såndär som gör nagelförlängningar


Det här var den svåraste utmaning jag nånsin fått
eftersom att jag inte alls har några som helst framtidsdrömmar.
Jag gör mitt bästa men 5 punkter, that's it.

Kommer jag på fler så uppdaterar jag.
Ni som känner att ni har bättre framtidsplaner
är utmanade.



Isak
Elin
Rickard
Isabelle
Johan
Sara
Petra
Erika
Emma
Hanna
Karolina
Vad säger ni? Antar ni utmaningen!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag letade teve till Mor & Far i somras. Även om jag säkert var sugen på det själv också. Ska se om jag kan få ihop tio yrken, jag har redan hittat mitt drömyrke dock. kram!

2009-02-17 @ 06:41:35
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Frida

Så du bloggar du med :P när äre du flyttar?



Kanske borde ta och smaka en ugli då. hehe.

2009-02-17 @ 14:05:15
URL: http://fightfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0